zaterdag 8 juni 2013

Mijn eerste blogbericht


De afgelopen jaren heb ik met heel veel plezier een aantal gezellige blogs gevolgd, dat gaf me vaak weer nieuwe inspiratie voor creatieve uitspattingen...

Na lang wikken en wegen heb ik nu ook de stap genomen om een blog te starten. Ik hoop dat je af en toe eens een kijkje komt nemen zodat je misschien zelf ook weer inspiratie op kan doen!
De afgelopen jaren heb ik heel veel kaarten gemaakt met diverse technieken. Ook het maken van kadoosjes vindt ik erg leuk om te doen, maar het is net zo leuk om ze weer weg te geven..
Ik hoop met enige regelmaat iets nieuws te kunnen plaatsen om mijn blog.


Iedereen een heel fijn weekend toegewenst,

Janneke

2 opmerkingen:

  1. Hoi Janneke, heel erg leuk dat je nu een blog begonnen bent.
    Zal binnenkort een link plaatsen op mijn eigen blog.
    Veel succes!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha! zo te zien heb ik de eer om je eerste volger te mogen zijn!
    Leuk dat je ook een blog begonnen bent.
    Ik ben benieuwd naar je zelfgemaakte creaties.
    Kleine tip...je kan het icoontje om je blog te volgen beter tussen je profiel en je blogarchief slepen dan is hij makkelijker vindbaar.
    Succes!!!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen