vrijdag 28 juni 2013

Vintage label-doosje

Soms heb je wel eens van die weken dat je agenda bomvol staat met allerlei verplichtingen. En dat je voor je gevoel aan het overleven bent.
Nou zo'n week had ik dus en ik ben blij dat het weekend voor de deur staat!!

Tussen alle verplichtingen door,  heb ik af en toe even een creatief rustmomentje genomen en ben aan de slag gegaan met een vintage label-doosje.


 
 


 
 

De volgende materialen heb ik gebruikt:

- Kraft cardstock , cardstock gebroken wit
- Pretty paperblock Marianne Design victorian vintage
- Vintage plaatje van Marianne Design nostalgia VK 9519
- MD Craftables CR 1250 / sierrandje
- MD Craftables CR 1216/  bladeren
- MD Creatables hearts
- MD Creatable  LR 0185/ sneeuwvlok
- MD Collectable Col 1324/ Banners & Tekst everyday
- Tim Holtz Distress inkt walnut stain
- DMC 434 borduurgaren
- Bloembinders touw, plakparels, parelsnoer, roosje, bloem en een hartjes bedel

Met dit doosje wil ik meedoen aan de MD challenge 83

Gisteren heb ik hem gevuld met heerlijke gezichtsmaskers en aan mijn schoonzusje cadeau gedaan.

Ik ben benieuwd wat jullie van het eind resultaat vinden.

Een heel fijn weekend toegewenst,

     Janneke




6 opmerkingen:

  1. Hoi Janneke, zo herkenbaar die héle drukke weken net voor de zomervakantie.
    Alles afronden, bedankjes, verjaardagen enz. mijn hoofd loopt ook over, nog een weekje en dan is het lekker vakantie....(hier althans, weet of jullie ook al zover zijn).
    Een leuk kadoosje heb je gemaakt voor je schoonzus!
    En volgens mij heb je ook je blog nog wat verder 'eigen' gemaakt.
    Fijn weekend!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi gemaakt, leuk tasje voor een kleinigheidje.
    Bedankt voor het meedoen.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke label-kado.
    Iemand blij mee kunnen maken dus
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige label, bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.
    MD blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een prachtige kaart!
    En een schitterende kleurencombinatie.

    Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gemaakt, het ziet er mooi uit!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen