zaterdag 6 juli 2013

2e prijs gewonnen

Vorige week had ik mijn vintage label-doosje mee laten doen aan de Challence van Marianne Design.
Omdat ik nog maar net begonnen ben met bloggen, en pas voor de tweede keer een creatie had ingestuurd, mag je natuurlijk niet verwachten dat je iets zult winnen.

Gisterenmiddag schoot het me opeens te binnen dat ik nog niet gekeken had wie er gewonnen had.
En wat zie ik tot mijn grote verbazing... mijn creatie heeft de 2e prijs gewonnen !!
Je had me moeten zien, helemaal door het dolle heen. (dochterlief verklaarde me voor gek, hihi )
Ik heb even een fotootje toegevoegd met de 2e prijs.





Deze creatables heb ik nog niet, dus ben ik super, super Blij!

                                             Groetjes Janneke

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Het is altijd leuk om wat te winnen, is toch een stukkie eer op je werk.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen