maandag 4 november 2013

Kerstkaart

Een kerstkaart die gemaakt is met veel pijn en moeite...

In de zomervakantie heb ik een lelijke val gemaakt en ben met mijn knie tegen een rots aangekomen. Ik moet zeggen dat het echt een enorme klap was...
De weken daarna bleef ik last houden van pijn en zwelling en uiteindelijk ben ik vorige week geopereerd.

Ik dacht nu alle tijd te hebben om eens heerlijk aan het fröbelen te gaan (pootje omhoog, potje thee naast me ...).
Helaas komt er niets terecht van al mijn goede voornemens. Ik heb behoorlijk pijn en een knie die zo groot en dik is als een kokosnoot en alle kleuren van de regenboog heeft.
Ik hang/lig/zit op de bank en er komt bijna niets uit m'n handen.

Een paar weken geleden ben ik begonnen met het maken van een kerstkaartje, en vandaag heb hem af kunnen maken. Wat ben ik trots op mezelf ;-)




Het is een eenvoudig en traditioneel kerstkaartje geworden....

De volgende materialen heb ik gebruikt; rood, donker groen, lichtgroen en donkerbruin cardstock, rood DMC garen, crème kleurig kant, touw, papieren onderzetter, distress inkt -old paper-, charms, MD pretty papers bloc Merry little Christmas, MD knipvel, LR 0181, LR 0122, CR 1216, MD plakparels



Met dit kaartje wil ik graag deelnemen aan de MD Challenge blog (challenge 90) en   MD Divas blog  ( Kerst)
                                                                        


                                                      Groetjes Janneke

6 opmerkingen:

  1. Hoi Janneke, wat akelig dat je zo'n last hebt van je knie. Maar hopen dat het allemaal snel op gaat knappen en dat de operatie toch geholpen heeft. In ieder geval van harte beterschap! En natuurlijk weer een leuk kerstkaartje. Succes met het maken van de volgende...
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een kaartje om trots op te zijn !!! Erg mooi gemaakt.
    Beterschap voor je knie.
    Leuk dat je toch mee kunt doen.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende crea heb je gemaakt en wat leuk dat je meedoet met onze chellenge Janneke.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, ondanks alle tegenslagen! Leuk dat je meedoet met de MDbingochallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige kaart Janneke!
    Beterschap met je knie!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Balen dat je er zo lang over doet, maar hij is wel prachtig geworden.
    Beterschap.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen