maandag 25 november 2013

Schril contrast

Het zal jullie niet ontgaan zijn, die hart verscheurende beelden van de Filipijnen...

 
 
 
 
Wat een enorme ravage heeft dit natuurgeweld  aangericht. Zoveel gezinnen uitelkaar gerukt, zoveel pijn, verdriet en machteloosheid.

De afgelopen week viel er een stapel met folders op de deurmat. Alles staat in het teken van de komende feestelijke decembermaand. Cadeaus en lekkernijen in overvloed, om nog maar niet te spreken van al het lekkers wat je kunt serveren tijdens het kerstdiner.
Ik kreeg er een wrang gevoel van, wat een schril contrast!
En ik weet het, het is niet nieuw want er zijn nog zoveel meer mensen op deze aardbol die leven in armoede en met honger.

Ik heb me voorgenomen om ook een extra steentje\sterretje aan de Filipijnen bij te dragen.

De afgelopen week ben ik sterretjes gaan haken, dit gaat goed nu ik toch met mijn pootje omhoog moet zitten.

 

Normaal gesproken steun ik met de verkoop van mijn producten het werk van www.dorcas.nl en  www.wensenrijders.nl
Nu wil ik de sterren gaan verkopen en hiermee een bijdrage leveren aan de noodhulp voor de Filipijnen.

De sterren hebben een doorsnede van 10 cm en kosten 0.70 cent per ster (excl.verzendkosten)

Je kunt ze op verschillende manieren gebruiken als decoratie. Bijvoorbeeld in de kerstboom, of voor het raam als slinger, aan een deurkrans, om een olielamp, in een kerststukje....


Wil je deze mooie en handgemaakte sterren bestellen, neem dan even contact met me op via het contact formulier!!


De sterren worden per 5 stuks = € 3,50 verpakt en verkocht.

                                           Groetjes en een fijne week toegewenst,

                                                                Janneke


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen