donderdag 6 februari 2014

Cadeau envelop

Eens in de de zoveel tijd houden mijn vriendin en ik een knutsel ochtend/avond. We komen dan met heel ons hebben en houwen (hobbyspullen) naar elkaar toe en kletsen heel wat af... Tussen het kletsen en koffieleuten door worden er vaak weer leuke kaarten/creaties gemaakt.
Van mijn verjaardagsgeld had ik een paar nieuwe collectables & creatables gekocht, en daar ben ik mee aan de slag gegaan.

Ik heb een cadeau envelop voor mijn broer gemaakt. Hij is op de eerste lentedag jarig en omdat hij een eigen timmerbedrijf heeft vond ik het leuk om de nieuwe gereedschap creatables te gebruiken.
Volgens de mannen in huis, is het een hele leuke envelop geworden.. Niets meer aan doen zeiden ze!!

Nu moet ik heel eerlijk bekennen dat ik toch écht liever met zachte kleurtjes aan de slag ga om daarna uitgebreidt mijn creatie met lintjes, roosjes, bloemetjes en blaadjes e.d. aan te kleden ;-)




De volgende materialen heb ik gebruikt:
MD pretty paperbloc all for the men & Elines babys
MD Col. 1343 + stempel, LR 0220 , LR 0288
Charms, touw en plakparels
cardstock oranje/legergroen/wit/ bruin

Deze cadeau envelop wil ik graag mee laten doen met de Challenge 97 van Marianne design challenge blog.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

                                              Groetjes Janneke




8 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk, met deze nieuwe materialen is iets voor een man maken helemaal niet meer moeilijk !!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt! Zo heb je ook leuke materialen voor mannenkaarten! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je mijn blog gevonden heb, ben je ook gaan volgen hoor. Zie hier ook veel moois.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Anita voor je lieve woorden en leuk dat mijn blog ook wilt volgen.
      Ik kan er altijd zo van genieten om andere blogs te lezen en daar weer nieuwe inspiratie op te doen.
      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  4. Heel mooi gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi blog heb je met super mooie creaties ben ook volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Ellen, dat je af en toe op mijn blog komt rondsnuffelen. Welkom hoor!

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  6. Prachtige kado envelop!!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen