zaterdag 22 februari 2014

Labelkaart

Vandaag geniet ik van een heerlijk relaxdagje, heerlijk uitgeslapen tot 10.45!
Gisterenavond had ik een late dienst en stapte pas om 3.00 mijn bed in,  gelukkig heb ik deze dienst maar 1x in de maand...
De oudste is met de kerk op kamp en komt vanavond pas weer thuis, en de jongste heeft sinds kort een zaterdagbaantje, dus hebben Arnold en ik vandaag het rijk alleen.
Toen ik uit bed stapte had manlief er al bijna een dagtaak op zitten. Vanmiddag zijn we even naar het tuincentrum geweest en heb ik blauwe en witte violen gekocht om de lege mand bij de voordeur mee te vullen.
Met dit zonnetje en aangename temperaturen, krijg ik toch echt zin in het voorjaar.
Daarna heb ik mijn labelkaart afgemaakt.

Voor deze kaart heb ik o.a. het nieuwe paper block "vintage romance" van MD gebruikt. Het zijn hele mooie afbeeldingen en zachte kleuren. Ik merkte wel dat het heel lastig is om het papier netjes uit het blokje te scheuren. Uiteindelijk ben ik heel tevreden over het eind resultaat!





De volgende producten heb ik gebruikt:

MD 3D knipvel 0103 muziek, MD pretty papers bloc Vintage Romance & Old Fashioned Nursery & Eline's Buitenhuis, MD stempel Eline's Words, MD LR 0167 muzieksleutel, MD LR 0154 label, MD CR 1250 schulprand , MD CR 1201 cirkel, MD kant en roosjes, Tim Holtz distress Walnut stain & pink, charm muzieksleutel, plakparels, parelkoord, bloemblaadjes, DMC garen rose.

Met deze kaart wil ik graag deelnemen aan de volgende challenge:


MD challenge 98  : Labelkaart
* MD Divas   : Kraft & 3 MD producten
* KIC   : Alles mag

                                   Fijn weekend toegewenst,

                                      Groetjes Janneke


9 opmerkingen:

  1. Mooi geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig label Janneke! Heel erg mooi met deze afbeelding!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Terecht dat je hier heel tevreden over ben......ik ook hoor.
    Prachtig gedaan.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie muziek labelbedankt voor het mee doen

    groetjes jolanda bongers
    dt MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi !!!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi janneke, dat merkte ik ook met het papier blokje van MD dat het zo lastig afscheurde, hihi. Maar ondanks dat, is je label prachtig geworden! Veel succes met de challenges.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Janneke wil je a.u.b je woordcertificatie uitzetten het kost zoveel tijd als je die robot tekens moet invoeren als je een reactie geef! Op verschillende challenge bloggen staat beschreven hoe dat moet....je zal de bloggers er heel veel plezier mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige label kaart, ik ga vrijdags. Veel plezier.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen