vrijdag 14 februari 2014

Valentijnsdag

Eindelijk rust in huize Vink...
Vanmorgen had ik twee stuiterende pubers in huis. Pfff wat waren ze druk en opgelaten. Ze hoefde pas het 2e uur te beginnen, dus hadden ze alle tijd om er een feestje van te maken!
Of dat het nu komt omdat het de laatste dag is voor de vakantie of zou het komen omdat het valentijnsdag is??
Ze konden er zelf geen zinnig antwoord op geven ;-) Ik denk eigenlijk meer aan het laatste..
Nu maar hopen dat ze vandaag niet teleurgesteld worden door cupido.

Toen ik gisterenavond om 23.45 thuis kwam van het werk, stond er een bos rozen op de tafel (met een onbeschrevenkaartje..) Ik dacht eigenlijk dat Janine die had gekregen van haar valentijn. Maar niets is minder waar. Manlief had die prachtige bos voor mij gekocht, dat waardeer ik enorm.
Ik zal vanmiddag een lekkere kwarktaart maken, de liefde van de man gaat tenslotte door de maag!!

Afgelopen week nog een lief kaartje gemaakt, wat helemaal in het teken staat van de liefde.





                                         Iedereen een fijn weekend toegewenst

                                                  Groetjes Janneke

1 opmerking: