woensdag 9 april 2014

2 Kado-labels

Nog een 3 uur te gaan....

Ik had me voorgenomen om deze keer niet mee te doen met de Marianne Design Challenge Blog, omdat ik eigenlijk een héleboel andere dingen op mijn to-do lijstje had staan.
Maar nu ben ik gisteren heel ijverig in en om huis aan het werk geweest, en heb zelfs de boekhouding voor manlief op orde gekregen..
Toen ik gisterenavond uitgeteld in bed lag, vond ik dat ik vandaag mij best een ochtend  mocht vermaken in mijn hobbykamer!! ( dat voelt goed hoor, jezelf eens belonen..)

Dus, vanmorgen optijd opgestaan. Nadat de kinderen naar school waren de keuken opgeruimd en een was opgehangen en daarna mezelf opgesloten in mijn hobbykamer HEERLIJK!!

Na heel wat uurtjes genieten, is dit het resultaat.


Een kado-label voor een bruidspaar & een kado-label ter ere van een nieuwe woning.







Gebruikte materialen Kado-label  "Bruidspaar"

* Eline's huis Roses are red * Knipvel MD VK9534 * Eline's vintage clear stamps * LR 0207 Sier ornament * LR 0159 Hearts * CR 1203 Vierkant * DMC garen * Kant * Touw * Bedel * plakparels * bloemetjes/blaadjes * Inkt TH rose en walnut stain *


Gebruikte materialen Kado-label "Nieuwe woning"

* Eline's huis in the meadow * Col 1333 Home * LR 0193 Sleutel * LR 0205 Hek * LR 1201 Cirkel * Touw * Parelkoord * Bolletjes lint * Jute * Bloemetjes * Inkt Tim Holz walnut stain *

Met deze kado-labels wil ik graag meedoen met de Challenge 101 van Marianne Design.


Pfff, het is me gelukt..
Nu heel snel de boel aan kant en zorgen dat er vanavond eten op tafel staat!


                            Iedereen een hele fijne avond toegewenst,

                                      Groetjes Janneke








8 opmerkingen:

  1. Hoi Janneke,
    Wat heb je een onwijs leuke labels gemaakt voor de challenge bij Marianne Design. Heel mooi gedaan met alle verschillende snijmallen en de stukjes lint. Ik ben gelijk volger van je blog geworden!
    Groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat onwijs leuk, af en toe moet je wat tijd vrij maken.
    Gezellig dat je weer meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke labels!
    Neem maar eens vaker wat vrije tijd!

    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden, mooie kleurtjes! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi zijn je labels! Prachtige malletjes, papier e.d. gebruikt.
    Heerlijk hè om even tijd voor je zelf te nemen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vimd ze prachtig!!! Hele mooie kleuren, heerlijke hobby we maar toch!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gedaan, om even tijd voor jezelf vrij te maken! en met je hobby bezig te zijn....heerlijk toch! En het resultaat is prachtig geworden!! alles is superleuk bij elkaar uitgezocht...echt heel mooi!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende labels Janneke, heel erg mooi gedaan!
    Je hebt er weer een volger bij! ;-)
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen