maandag 7 april 2014

Baby Boom

Nu het voorjaar toch echt zijn intrede doet, zijn de vogels in de tuin druk bezig met het "versieren" van elkaar. Af en toe scheren de merels vlak over mijn hoofd heen.
Ook de tortelduifjes zitten weer liefkozend naast elkaar in de boom en de koolmeesjes en pimpelmeesjes zijn druk bezig met het inspecteren van de vogelhuisjes.
Ik kan hier zo enorm van genieten!
Afgelopen week hebben we kunnen genieten van heerlijk voorjaarsweer, de jassen konden aan de kapstok blijven hangen...
Het viel mij op toen ik op de markt was, dat er zoveel zwangere vrouwen liepen.

Het wonder van nieuw leven kan mij steeds weer ontroeren!

Als een borduursel in het verborgene,
schiep Gods hand jou dag aan dag.
Hij alleen, heeft er voor willen zorgen
dat jij het levenslicht aanschouwen mag.

( dit gedichtje stond op het geboortekaartje van onze jongste telg)


In opdracht maakte ik het volgende kaartje, voor de kleine Ted.



 

 
 
Op de knotsgekkekaartendagen heb ik het treintje gekocht, ik ben er helemaal weg van. Net als de andere baby creatables die MD heeft uitgebracht.
 
De volgende materialen heb ik gebruikt:
* MD eline's babies clearstamps * Treintje LR 0308 * Collectable Col 1313 * MD pretty papersbloc Hello sweet baby * MD knipvel ABC design (letters) * bolletjes lint * touw * knoopjes * stans en designpapier van boekenvoordeel * Inkt * aquarelpotloden *
 
Dit kaartje laat ik meedoen met de Baby boom at Marianne Design Diva's challenge
 
Groetjes Janneke



7 opmerkingen:

  1. Wat een superlief babykaartje voor de kleine Ted! Het treintje is ook zo leuk hè? Het gedichtje stond ook op het geboortekaartje van onze jongste....
    Gezellig dat je meedoet bij MD Divas. Wil je de woordverificatie uitzetten? Dit is zo lastig want je bloggen duurt zo extra lang.
    Groetjes Tineke
    ps: ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze kaart prachtig!!!! Ik heb dat treintje ook op die beurs gekocht...maar nog niets mee gedaan. Vind hem super gelukt bij jou!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooi en lief kaartje! Het treintje is super :)
    Wij zijn je gelijk gaan volgen.

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk dank voor uw deelname aan Marianne's Design Divas Challenge.
    Je babyCards is erg mooi!
    Met vriendelijke groet, Ursula DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je gemaakt. Ben maar gelijk volger van je geworden want je gaat vast nog veel meer moois maken. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb treintje ook pas gekocht. Vin hem erg leuk.
    Maar zou graag willen weten hoe jij de bruine achtergrond van het treintje hebt uit gestanst. Gaat mij nog niet helemaal lukken.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, jammer dat ik je niet persoonlijk terug kan mailen!
    Ik heb het malletje op craft gelegd en om getekend, dit vervolgens met de hand uitgesneden.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen