dinsdag 22 april 2014

Hoera 2 jaar !!

Soms heb je van die maanden waar je van het ene feest in het andere feest rolt.
In ons gezin zijn de maanden januari, maart en april altijd gevuld met verjaardagen.

Afgelopen dagen hebben we genoten van heerlijke paasdagen.
In ons gezin staan we deze dagen stil bij het lijden van Jezus Christus en de opstanding op de paasmorgen.
En dat Hij is opgestaan mogen we uitgebreidt vieren !!

Twee jaar geleden op 29 april werden ons neefje en nichtje geboren. Wat waren het mini mensjes, veel te vroeg geboren...
Maar als je ze nu ziet kuieren, zijn het van die heerlijke peuters.
Volgende week worden ze alweer 2 jaar, wat een feest.

Voor Anna maakte ik een vrolijk kaartje met een uiltje erop. Ik vind de nieuwe knipvellen van MD met die uiltjes erop zo schattig. Jammer dat er geen "jongens variant " van is.
Dus voor Siebren moet ik iets anders verzinnen ;-)





De volgende materialen heb ik gebruikt;
* Cijfer 2 Col 1347 * MD paperblock Eline's Flowerz * MD knipvel Summer Owls 2* Hoera Col1348 * gefeliciteerd LR 0220* Bloem CR 1201 * Blaadjes LR 0156 * In shape mal Crealies * distress inkt * plakparels * lint * bloemetje *

Deze cijferkaart laat ik graag meedoen bij MD Challenge 102 & MDD

Vanmiddag viel de nieuwe Marianne op de deurmat. Ik heb hem direct in mijn tas gestopt, zodat ik hem vannacht tijdens mijn nachtdienst kan lezen.
Nu maar hopen dat het een rustig nachtje wordt!!

                                                         Groetjes Janneke





9 opmerkingen:

  1. Wat een schattige easelcard voor Anna. De uiltjes zijn superleuk voor een 2-jarige peuter.
    Je zou deze kaart ook mee kunnen laten doen bij de challenge van Marianne Design Divas.
    Succes in je nachtdienst.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip Tineke, als ik uitgeslapen ben zal ik de kaart ook "linken" bij MDD!

      Verwijderen
  2. Wat een pracht van een cijferkaart voor een klein mensje.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met de uiltjes!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend vrolijke en mooie kaart!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettende lieve kaart !!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. a lovely bright and cheerful card, love the colours and that cute owl! thank you for joining us for the Marianne Design Divas challenge.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow such a beauty card , fabulous card design! Thank you so much for entering our challenge, at Marianne´sDesign Divas challenge this month.
    Hugs ArtesaniaDT

    BeantwoordenVerwijderen