woensdag 14 mei 2014

Beterschap

Maandag maakte ik dit schattige kaartje voor een klein ziek jongetje (baby).
Eigenlijk had Janine de opdracht gekregen om een kaartje te maken, maar afgelopen weekend heeft ze zich lelijk gesneden en zit nu dus met hechtingen in haar vinger. Niet handig, want deze week zijn voor haar de examens begonnen :-(
Omdat ik geen beterschapskaartje op voorraad had, ben ik s' middags snel aan de slag gegaan...

In mijn map vond ik het schattige plaatje van het schaapje wat Tineke in april op haar blog had geplaatst.
Ik heb het als bestand opgeslagen en d.m.v. knippen en plakken heb ik zes plaatjes op een A4 Word document kunnen opslaan en uitgeprint. Nu heb ik gelijk wat plaatjes in voorraad...

Zou je ook dit plaatje willen gebruiken, klik dan hier!


                                         

                                                        Groetjes Janneke

4 opmerkingen:

  1. Ontzettend schattige kaart!
    Heel lief plaatje en mooie kleuren.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Janneke. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah...wat een schattig kaartje! Leuk dat je het schaapje kon gebruiken. Bedankt voor je linkje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig schaapje! Heel mooi!! Prachtige kleuren bij elkaar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen