donderdag 29 mei 2014

Een vrije dag

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers heel hartelijk welkom heten, gezellig dat jullie er bij zijn gekomen!!
Bedankt ook voor de leuke reactie's op het Jip & Janneke cadeautje, leuk om te lezen ;-)

Gisteren is onze jongste 14 jaar geworden. Wat gaat de tijd toch snel...
Hij is goed verwend en heeft zijn spaarpot flink kunnen vullen. Hij is aan het sparen voor een nieuwe telefoon, dus die extra knaken komen goed van pas.
Ondanks dat het een vrije dag is, zijn we vanmorgen vroeg opgestaan. Janine moest gaan werken en Arnold hebben we uitgezwaaid omdat hij 3 dagen met vrienden en de rest van de motorvereniging gaat toeren door Duitsland. Zaterdagavond komen ze weer thuis, ik ben altijd weer blij als hij weer veilig thuis komt.  
Ik heb me daarna maar gestort op het opruimen & schoonmaken van de benendenverdieping.
Nu alles weer spik en span is, kan ik ook eindelijk gaan genieten van deze Hemelvaartsdag!

Afgelopen week maakte ik een verjaardagskaartje voor Anita. Zij viert vandaag haar verjaardag en heeft laten weten dat ze het kaartje inmiddels heeft ontvangen.
Dus kan ik het nu ook aan jullie laten zien!


Het is een soort labelkaart in een luxe envelop geworden. Heeft dit nog een speciale naam??

 
 
Ik vind het cardstock van Trimcraft met die lekkere cupcakes erop zo feestelijk staan. De tekst Happy Birthday is uitgesneden met de Cricut. Verder heb ik een spellbinder gebruikt voor de cirkel met schulprand, waarop ik de leeftijd van Anita heb geplakt ;-)



Aan de binnenzijde van de envelop heb ik de tekststempel van Eline's Huis gebruikt.
Zo grappig als je deze oud Hollandsche tekst leest;

" Hartelijk gefeliciteerd met uw geboortendag. En wij hopen dat je nog vele jaren in gezondheid mag beleven. Dat is ons aller wensch, zoo blijf ik,  Hoogachtend "


 
 
 
Verder heb ik de kaart aangekleed met een vrolijke bloem, plakparels, parelkoord, vlindertje (charm) en lint & touw.

Het is niet echt weer om naar buiten te gaan, dus vermaak ik me voorlopig nog even in mijn hobbykamer!!


                                                         Groetjes Janneke




9 opmerkingen:

  1. Wat heb je een schitterende kaart voor Anita gemaakt! Hihi....zo'n kaart heeft idd een speciale naam....het heet een criss cross kaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aha, weer wat geleerd Tineke, bedankt hoor!
      Sinds ik aan het bloggen ben, kom ik erachter dat er voor veel kaarten & technieken een naam bestaat...

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  2. Oh ja...nog gefeliciteerd met je jongste. Kleintjes worden groot!
    Groetjes tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOO ik wist ook niet dat het criss cross kaart heet hoor, ook weer wat geleerd dus haha. Hij is weer prachtig, zo leuk zoals je dat kaartje eruit kunt halen en die tekststempel ken ik en vind hem ook prachtig.
    Gefeliciteerd met je jongste, wat gaat het snel he?
    liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janneke,
    Leuke criss cross kaart heb je gemaakt, met een leuke tekst op het label, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janneke,
    Ik wist ook dat deze kaart een naam had, kon er even niet opkomen, ja een criss cross kaart dat is het!!! Geweldig mooi en persoonlijk, ben er super blij mee! Prachtig gemaakt! Mooie letters de happy birthday, nogmaals dankjewel.
    Gefeliciteerd had ik je al. ;-) met je zoon.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janneke,
    Jij hebt ook een hele mooie persoonlijke kaart voor Anita gemaakt, met haar leeftijd erop en prachtige letters heb je gesneden met je cricut! Je hebt heel feestelijk papier gebruikt met de cupcakes! Jij ook van harte Gefeliciteerd nog met je jongste zoon, mijn jongste is precies 10 jaar ouder, hihi. Dus jij bent ook getrouwd met een motor muis, mijn man en zoon zijn tot maandag avond weg, hebben een bergtraining in Duitsland met een erkend instructeur dit keer.
    Jij hebt nog kids thuis....ik ben home alone....en dat vind ik echt niet errug!
    Ben net terug van mijn werk in de zorg en kan lekker doen waar ik zelf zin in heb, hihi. Fijne avond nog en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke, nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoon! En wat heb je een mooie kaart gemaakt. Ik vind het altijd leuk als er iets persoonlijks op staat. Het papier is er erg geschikt bij. En ja....de criss cross kaart, ik vind ze altijd erg leuk!
    Groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen