zaterdag 17 mei 2014

Elke dag moederdag

Wat hebben we vandaag genoten van het prachtige weer, HEERLIJK!
Ik ben de hele dag in de tuin aan het werk geweest.
Omdat het laatst zo geregend had, waren alle struiken twee keer zo groot geworden, dus moest de snoeischaar er flink in!
Eind van de middag kwamen de kinderen terug van hun zaterdagbaantje en waren verbaasd over de metamorfose van de tuin.
Het is fijn om een compliment te krijgen na een dag hard werken.
Nu ben ik vanmorgen al verwend door Arnold. Die kwam thuis van het boodschappen doen en had een mooie bos rozen voor mij gekocht, zo lief..
Ook met moederdag ben ik goed verwend. Ik kreeg een boeket bloemen, badschuim en een houtenlabel met de tekst; 100% LIEF.
Voor mij is het elke dag moederdag. Een compliment, een knuffel of gewoon de woorden ; "mam, ik hou van jou" maken dat ik mij als moeder zo speciaal kan voelen.

Vorige week was ik al begonnen met een moederdagkaart voor de nieuwe challenge van MD. Maar door alle drukte was ik er niet aan toegekomen om het af te maken.
Vanavond heb ik nog even heerlijk zitten freubelen en is dit het eindresultaat geworden!






Voor deze kaart gebruikte ik de volgende materialen:

* MD vintageplaatje VK 9518 * MD paperbloc Eline's vintage blue & green * MD Eline's buitenhuis Ribbon * MD Clearstamps Eline's words * Charm parfumflesje * Hearts LR 0159 * Label LR 0154 * Sierrand CR 1250 * Ornament LR 0157 * Cardstock bruin & crème * DMC garen * parelkoord * plakpareltjes * Roosjes en bloemblaadjes *

Deze kaart laat ik meedoen bij: MD Challengeblog : moederdag
                                                    CCC                        : craft
                                                    KIC                         : moederdag

                                                      

                                        Een heel fijn weekend toegewenst!

                                                   Groetjes Janneke



13 opmerkingen:

  1. Een schitterende moederdagkaart! De kleine dingen doen het vaak veel meer dan een supergroot kado.
    Het was genieten vandaag!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart !!!
    Leuk dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart heb je gemaakt voor Moederdag!
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super mooi je kaart!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DTMDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart
    complimenten
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT challenge blog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige mooie kaart!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met de harten en toefjes bloemen! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Janneke!!
    Gezellig dat je meedoet aan onze kraftchallenge bij CCC.
    Omdat je 2x gelinkt hebt, zouden wij graag zien dat je in je bericht aangeeft wat je met de Silhouette/Slice/Cricut gesneden hebt; is dat mogelijk?
    Dank je wel.
    Een fijne dag gewenst.
    groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Janneke. Veel te zien is er.
    Snap wat je bedoelt hoor, blij zijn met een kus, compliment of een 'dankje mam' zijn zoveel meer waard dan alle kadootjes.
    Gezellig dat je meedoet aan onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janneke,
    Ik vind je moederdagkaart erg mooi geworden, je hebt lekker veel bloemetjes gebruikt en lieve hartjes erbij erg leuk geheel.
    Bedankt voor het meedoen met onze MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gemaakt, een super moederdag kaart.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.
    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow een echt kunstwerkje! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk! Dank je voor je deelname bij CCC. Veel succes.

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen