zaterdag 31 mei 2014

Feest bij Doe@Ding

Vanmorgen ben ik vroeg opgestaan om samen met mijn vriendin naar het Marianne Design Event bij Doe@Ding te gaan.
We hadden afgesproken langs de snelweg bij het restaurant met de Gouden Bogen (M...ac Donalds), en om half tien stapte ik gezellig bij haar in de auto en vervolgde wij onze weg naar Spijkenisse....

De winkel was feestelijk versierd en bij binnenkomst werden we hartelijk welkom geheten en kregen we een lekkere cupcake.

 
Tevens kregen de eerste 150 betalende klanten een goodybag. Super leuk Marianne, bedankt!!

Mijn complimenten aan het Design Team voor de gezellige sfeer en uitstraling, wat een werk hebben jullie gehad om alles zo gezellig neer te zetten en te demonsteren.

Heerlijk om te struinen tussen al het moois wat er te koop en te zien was.
Tussendoor even een paar foto's gemaakt voor degenen die dit feestje hebben moeten missen ;-)

 
Vol passie en enthousiasme weet Marianne iedereen te inspireren.             
 

                       Hennie liet haar vrolijke creaties van vilt zien.


           En ook Neline had haar vrolijke dierenkaarten & creaties mooi tentoongesteld.



                       Astrid had haar stand vol staan met zon, zee en strand.
                                
 
Het was zo ontzettend druk, dat op een gegeven moment de deuren dichtgingen en er een hele lange rij wachtende mensen voor de winkel ontstond. Gelukkig waren wij al vroeg binnen ;-)
 
 
 
Ik heb er van genoten en kan voorlopig weer heerlijk freubelen met mijn nieuwe spulletjes!!
 
 
Een heel fijn en zonnig weekend toegewenst!
 
Groetjes Janneke  
 
 
 
 
 
 
 
 



 
 
 
 
 
 
 
 




















9 opmerkingen:

  1. Leuk dat je er ook geweest bent Janneke! Ik was er vanochtend om 10 uur gelijk en toen was het ook al druk. Maar ze hadden goed hun best gedaan om er een feestje van te maken. Ontzettend leuke materialen heb je gekocht! Je bent goed geslaagd, vast veel knutselplezier.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dan waren we op hetzelfde moment in de winkel ;-) En ik dacht nog wel goed rond gekeken te hebben of ik nog bekende blogger zag...
      Volgens mijn dochter moet ik mijn profielfoto wijzigen zodat mensen weten wie ik ben ;-)
      Op mijn privé facebookpagina heb ik wel een profielfoto en op mijn original handmade by janneke -FB pagina heb ik ook een foto gehad, maar die is inmiddels ook gewijzigd naar de Tilda poppen.
      Heb jij ook nog iets nieuws gekocht?

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  2. Benieuwd wat je met je nieuwe spulletjes gaat maken...ziet er goed uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw Janneke wat heb jij een fantastisch daggie gehad, en wat heb je een mooie foto impressie gemaakt. Jammer dat alles voor mij altijd zo ver weg is, geweldige leuke dingen heb je gescoord....gaan we vast weer veel moois van zien!!! geniet maar lekker na van deze dag en fijne zondag!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat het te ver weg was voor je Gerie. Ik heb idd een super ochtend gehad. Vanavond is Arnold gelukkig weer veilig thuisgekomen. Morgen nog een heerlijke dag met elkaar!
      Voor jou is het nu ook aftellen ;-)
      Fijne zondag toegewenst!

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
    2. Ja nog één nachtje...morgen avond komen ze hopelijk weer veilig thuis, maar ik heb ook geen slecht weekend achter de rug...wat een bofferd hè,,wist niet wat ik zag gisteravond, bij Anita en Ellie!!
      tot blogs weer Janneke

      Verwijderen
  4. Hoi Janneke,
    Jij hebt een leuk feestje gehad bij Doe@ding ik ben er niet geweest het is voor mij te ver weg. Leuk dat je ons er foto's van laat zien het ziet er allemaal heel gezellig uit ik heb wel wat gemist hoor. Mooie spulletjes heb je gekocht en gekregen daar kun je weer lekker mee aan de slag.
    Fijn weekend groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Janneke, dat is nog eens een feestje geweest zeg, leuke spullen gescoord en ook nog een goodybag, heerlijk. Wat leuk dat je ons die dag een beetje mee laat "beleven" dmv de leuke foto's die je gemaakt hebt. Ik weet wel wat jij vandaag gaat doen haha.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat jij ook zo genoten hebt van de gezellige dag bij Doe@ding! Wij vonden het ook zo leuk, inspirerend en gezellig :) Helaas waren de goodybags bij ons op... maar ja het was ook echt zo druk geweest!
    Jij hebt je eigen verder ook goed verwend zeg! het was allemaal erg verleidelijk he? Haha, wij gingen ook met een behoorlijke buit naar huis hoor. Onze aanschaf zullen we nog wel showen. Bedank dat we eventjes bij jou mochten gluren ;)

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen