vrijdag 9 mei 2014

Tea time

Wat hebben we vorige week genoten van een heerlijke vakantie in Limburg.
Ik had een leuke camping gevonden in de buurt van Roermond. Op koningsdag zijn we naar de vrijmarkt in Weert geweest. Tjonge zeg, als ik eraan terug denk krijg ik weer zere voeten...
Moe maar voldaan kwamen we s'avonds terug bij de caravan met een leuke verzameling aan lees en stripboeken.
Het is ook de provincie van de vlaaien, asperges en aarbeien, enne... daar hebben wij dan ook heerlijk van gesmuld!

Eenmaal thuis zit je weer snel in het ritme van school & werk.
Begin deze week heb ik twee dagen behang gekrabt in het nieuwe appartement van mijn schoonmoeder. Met een plantenspuit maakte ik het behang goed nat zodat het los zou weken, en het daarna met een plamuurmes eraf gekrabt kon worden.
Pff.. wat een spierpijn heb ik gehad in mijn armen en vingers, maar gelukkig is het werk wel klaar!

Ik wilde heel graag voor moederdag het theepotje van Dutch Doobadoo maken, maar door mijn zere vingers had ik moeite met het uitsnijden van de mal. Vanmorgen waren mijn vingers aanmerkelijk minder gezwollen en pijnlijk ( mijn ringen krijg ik helaas nog niet om...) en heb ik het theepotje af kunnen maken.
Bij de Hema kocht ik chocolade hartjes die ik in een leuk zakje heb ik gedaan, samen met een paar theezakjes.

Ik ben best een beetje trots op dit eerste theepotje ;-)



 
 

 
Het designpapier komt uit een bloc van de Action, de plaatjes zijn van Tilda. Verder heb ik een tekst "love you" (cricut) gebruikt, roosjes, lint en roze distress inkt.
 
Een heel fijn weekend toegewenst
 
Groetjes Janneke  






7 opmerkingen:

  1. Hoi janneke,
    Super leuk is je theepot daar mag je best trots op zijn. Prachtig moederdagcadeautje ik denk dat je hem daarvoor hebt gemaakt gezien de chocoladehartjes. Heerlijk is dat hè even een weekje er tussen uit.
    Fijn weekend.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Janneke ik heb niet goed gelezen je had in je blogberichtje ook vermeld dat je het theepotje voor moederdag wilde maken. Hij is super goed gelukt en zal vast door moeder gewaardeert worden.
      Groetjes Ellie

      Verwijderen
    2. Hoi Ellie,
      Dat je alleen al aan de chocolade hartjes zag dat het voor Moederdag was, vind ik een écht compliment hoor!!
      Jij ook een fijn weekend toegewenst.

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  2. Prachtig theepotje! Ziet er erg feestelijk uit voor Moederdag!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een rare zin van mij zie ik ineens, Moederdag is ook erg feestelijk! Lijkt net of ik hierboven schrijf dat het niet zo feestelijk hoort te zijn! Tja ik denk dat het tijd is voor me....en lekker eten ga klaar maken. Hihi.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
    2. Hoi Anita,
      Geen zorgen over de zinsopbouw, zo heb ik het niet gelezen hoor.
      Ga maar lekker genieten van een heerlijke maaltijd!

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  3. Wat zal je moeder dit op prijs stellen Janneke! De theepot is een schitterende creatie. En door de hartjes chocolaatjes superleuk voor moederdag.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen