dinsdag 3 juni 2014

Birthday wishes

Terwijl ik dit kaartje aan het maken was, kwam de jongste even kijken en zei;  " hé, dat is jou fiets die op het kaartje staat .."
Even later kwam manlief binnen en die zei hetzelfde, hihi.

Ik heb vorig jaar voor mijn verjaardag een nieuwe fiets (electrisch) gekregen. En daar ben ik nog steeds héél erg blij mee. Wat is het heerlijk om weer kilometers te kunnen fietsen, zonder pijnlijke knieën te krijgen. En snel dat hij gaat, ik fiets iedereen lachend voorbij!!
Het is een degelijke witte transportfiets, met een leuke rietenmand voorop en vrolijke fietstassen met rode roosjes. De mannen hebben gelijk, hij lijkt inderdaad veel op de fiets die ik maakte voor deze verjaardagskaart!



 
 
Ik ben aan de slag gegaan met het pretty paperbloc French Roses van MD. Wat een prachtig papier is dit en zo mooi te combineren met kant, roosjes en pareltjes.

De volgende materialen heb ik gebruikt:
* MD pretty paperbloc French roses * CR 1241 Ovaal * LR 0280 Ornament * LR 0233 Fiets * MD Eline's words clear stamp * Charm roos * Kant * Touw * Roosjes * Plakparels * Parelkoord *


Graag wil ik deze kaart mee laten doen bij :

MD Challenge blog  - Birthdaycard
MD Divas                 - For that special day


                                        Iedereen een hele fijne dag toegewenst!

                                                      Groetjes Janneke


18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Janneke.
    Grappig dat je mannen je fiets herkenden.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem ongelooflijk mooi Janneke, dat papier is al zo leuk en dan ook nog eens jouw fiets erop, hihi. Toppie! Lekker iedereen weer veilig thuis ook jouw mannetje...ze hadden het prachtig gehad! Succes met de challenges!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janneke,
    Wat een leuke, fleurige kaart, de fiets is prachtig, mooi papier, het (plastic) kantje past er perfect bij en heerlijk zo'n E-bike, ik heb de mijne a;l 5 jaar en kan niet meer zonder..(krijg volgende week een nieuwe knie) ..groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Janneke

    wat een prachtige kaart is dit zeg, zulk mooi papier en ook geweldig leuk kant. Grappig dat hij op jouw fiets lijkt, ziet er lekker vrolijk uit en fijn dat je nu zonder teveel pijn kunt fietsen, wat een uitkomst hé?
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart Janneke!! Zo mooi met dit papier. Hihi...grappig dat je zoon en man jouw fiets erin herkenden ;-)
    Gezellig dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje, leuke fiets !!
    Gezellig dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi mooi mooi, leuk met die fiets!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke,
    Wat een onzettend leuk kaartje met leuke fiets erop. Erg grappig dat hij op jouw fiets lijkt.
    Bedankt voor het meedoen met onze MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend mooie verjaardagskaart Janneke! Schitterend met het papier van het paperbloc French Roses.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart geworden, leuk die herkenning van je mannen! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke en vrolijke kaart Janneke! Geweldige fiets ook, leuk dat hij herkend is haha! Ik ben blij voor je dat je nu weer lekker op de fiets kunt zonder pijnlijke knieën te krijgen.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Janneke,
    leuk met de fiets erop! Vrolijk geheel.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Janneke,
    wat en verrassing dat je volger bent geworden bij mij. Ik kom altijd een tegenbezoekje doen en kwam dus bij jou en ben ook volger van jou geworden.
    Wat een enig kaartje heb je gemaakt met die fiets. Gaaf zeg! Het is echt een uitkomst voor iedereen die anders niet meer hele einden zou kunnen fietsen, de e-bike.
    Ik hoop op gezellig blogcontact!
    Doei doei!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ontzettend bedankt voor je lieve woorden GerJanne. Gezellig dat je een kijkje bij mij komt nemen ;-)
      Het is zo leuk om elkaar te kunnen inspireren.
      Geniet ervan en tot blogs!

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  14. Wat een GAVE kaart!!
    Echt geweldig.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hoor . . en je hebt de fiets ook zo mooi "aangekleed"
    Groetjes Jolanda MD Divas

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi gemaakt, wat een gezellige fiets.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. a beautiful card, love the bicycle, and you used my favourite MD papers! thank you for sharing with us at Marianne Design Divas.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen