zaterdag 7 juni 2014

Candy time

Morgen bestaat mijn blog één jaar, en dus vier ik een klein feestje!

Wat is dit jaar voorbij gevlogen zeg... ik had niet gedacht dat ik er zoveel plezier aan zou beleven.
Ik wil jullie volgers heel hartelijk bedanken voor de lieve en leuke reacties die jullie plaatsten bij mijn berichten. Ik lees ze met plezier en met een glimlach ;-)
Maar ook de niet-volgers wil ik bedanken, dat jullie af en toe en bezoekje kwamen brengen op mijn blog, ik hoop jullie nog lang te kunnen blijven inspireren!

Daarom wil ik mijn blogfeestje heel graag met jullie vieren door een Candy weg te geven!


 
 
De candy bestaat uit; een Car & Caravan mal van Amy Design, paperbloc Vintage en Bakers twine


Wat moet je doen om kans te maken op deze leuke candy?

*  Volger zijn of worden van mijn blog

*  Candy plaatsen op sidebar van je eigen blog, met een link naar mijn blog

*  En een berichtje hieronder achterlaten, zodat ik weet dat je mee wilt doen aan deze candy

Ik hoop dit één jarig jubileum met heel veel bloggers te mogen vieren. Op maandag 30 juni maak ik de winnaar bekend!
P.s. deze candy blijft niet bovenaan staan!


Ik wens iedereen hele fijne en zonnige pinksterdagen toe, geniet ervan!!

                     Groetjes Janneke

12 opmerkingen:

  1. Hoi Janneke,
    van harte gefeliciteerd met je één jarig (morgen) bestaan van je blog!
    Dat we nog volop van al het moois mogen genieten de komende jaren op je blog! Leuk dat je hiervoor een candy weg geeft. Een hele mooi candy, wauw! Doe dan ook graag mee, ik heb hem al geplaatst op mijn blog.
    Fijn pinkster weekend, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Janneke,
    wat leuk dat ej blog alweer en jaar bestaat. En natuurlijk gaaf dat we elkaars volger zijn, zo inspireren we elkaar en anderen. Gaaf dat je een candy weggeeft. Ik doe graag mee en zet het in mijn side bar. Ben benieuwd op hoeveel volgers je straks zit, over ruim 3 weken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgen we elkaar nog maar net en het is al candy-time omdat je blog 1 jaar bestaat, leuk Janneke doe graag mee!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janneke,
    Ik zag nog net je prachtige candy op je blog! Ik doe dit keer niet mee, want gun de anderen ook een mooie candy...ben al zo in de prijzen gevallen vorig weekend...maar wel heel leuk dat je dit doet en Gefeliciteerd met je 1 jarig bloggie!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je felicitatie Gerie en wat ontzettend lief van je om de anderen een extra kans te geven om deze candy te winnen.
      Veel plezier in Zweden en tot gauw!

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  5. Hoi Janneke,
    Wat leuk!! een candy ik doe graag mee om jouw 1-jarig bestaan te vieren, ik zal het in mijn sidebar zetten, geniet van 't mooie weer..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk dat je een candy weggeeft voor het 1-jarig bestaan van je blog. Gefeliciteerd ermee en ik vier het graag met je mee. De candy zet ik op mijn blog.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke manier om je eenjarig bestaan van je blog te vieren. Ik heb dat destijds ook gedaan en net als jij heb ik mij er ook over verbaasd dat het zo ontzettend leuk was, en is natuurlijk, om een blog te hebben. Het is telkens weer genieten. De candy die je weg gaat geven is prachtig dus ik wil graag meedoen. Geniet van je dag. liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke candy ik wil graag meedoen en ben volger geworden gefeliciteerd met je blog groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Janneke,
    De tijd gaat snel he en je blog bestaat alweer 1 jaar. Leuk hoor dat je dit met een candy met ons gaat vieren. Ik doe graag mee en wens je nog veel plezier met bloggen. Maar dat gaat vast lukken als je eenmaal de smaak te pakken hebt, het is zo leuk om je creaties te delen en inspiratie op te doen bij elkaar. De candy zet ik op mijn blog.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk om je 1-jarig blogbestaan te vieren, ik waag heel graag een gokje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heb je nu net pas ontdekt doordat je een berichtje in mijn blog achterliet dus werd nieuwsgierig naar je ;0) leuke blog ik ga jou ook volgen nu hoor

    BeantwoordenVerwijderen