donderdag 5 juni 2014

Gastdesigner

Wat een feest was het toen ik las dat ik gastdesigner mocht zijn voor de nieuwe challenge 106 bij Marianne Design.
De challenge is bedacht door Jen en zij wil graag een zomerse kaart zien met een Snoesjes zomer stempel (3d mag ook) en verder zoveel mogelijk materialen van MD.
Doen jullie gezellig mee?

Terwijl ik met deze opdracht aan de slag ging, regende het buiten pijpestelen. Binnen waande ik mij echter aan een mooi wit zandstrand met palmbomen ;-)


 
 
 
Ik gebruikte een zomer Snoesje en gaf haar vrolijke kleertjes. Een zonnehoed op haar hoofd en een heerlijke coctail in haar hand!
Rond haar voeten strooide ik wat schelpenzand en op het zand plakte ik schelpjes en een zeester. Zo is het net of ze op het strand loopt. Zie je het zand tussen haar teentjes?


 

De schelpjes heb ik ooit eens in een Duitse supermarkt gekocht en komen nu goed van pas.
Verder heb ik een Border stitch CR 1250 geborduurd met donkergeel DMC garen.
Rond het Snoesje heb ik vrolijke Madeliefjes CR 1272 op een fris groene guirlande CR 1216 bevestigd.
Aan de zijkant een rose/oranje ribbon van Eline's huis en bovenaan de kaart de letters SUMMER Col 1350
Het papier komt van MD Pretty paperbloc Springtime & Eline's paper fabric

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?





Ondanks de fikse regenbuien die hier in Waddinxveen vallen, wens ik jullie nog een fijne dag!!

                        Groetjes Janneke




14 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooie kaart heb je gemaakt voor de nieuwe challenge Janneke! Heel leuk gedaan met het zand en de schelpen.
    Bedankt voor je mooie bijdrage als gast-designer.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janneke,
    Wat is je kaartje mooi, lekker vrolijke kleuren, lief Snoesje, het zand tussen haar tenen is grappig, heel erg mooi de Summer letters, mooi gedaan,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janneke,
    prachtige zomerse kaart! Helemaal summer, echt gaaf!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is titel-waardig...geweldig mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi...heerlijk er tussenuit... Ben je alweer terug van het strand met de palmbomen?
    Een leuke zomerse kaart met het snoesje. Supers hoor om gast-designer te zijn.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke zomerse GDT- kaart! Leuk dat je volger bent geworden, jammer dat je niet even een berichtje hebt achtergelaten!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps... dat is niet bewust gegaan hoor. Sorry Irene, maar fijn dat je het me even zegt ;-)

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  7. Wat leuk dat je gast DTer mocht zijn Janneke, altijd een hele eer als ze je vragen! En je kaartje is goed geslaagd en dat met al die regenbuien, hier in Obdam ook hoor, ze knallen eruit. Je hebt dan ook bijzonder goed het zomerse sfeertje kunnen creëren.......super gedaan!!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke,
    Leuk is het hè om gastdesigner te zijn en je hebt een prachtig kaartje voor ons MD challenge blog gemaakt. Leuk hoor met als extra zand en schelpjes je hebt er een lekker zomers kaartje van gemaakt.
    Groetjes Ellie

    Ps. heb je mijn mailtje gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je gast design schap! Gaaaf zeg! En wat heb je er een mooi kaartje voor gemaakt :) super!

    Fijn weekend.
    Liefs Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janneke,
    ja dat is ook helemaal leuk om uitgekozen te worden! Super.
    Je kaartje is leuk geworden. Ik zat het te bekijken voor ik alles gelezen had en dacht: oh ja, ik heb nog schelpjes uit Duitsland van afgelopen zomer....en toen las ik waar jij de schelpjes vandaan had. Toevallig zeg! Die van mij zijn anders, mar ook uit en Duitse supermarkt...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat is ook toevallig GerJanne. Ik heb ze denk ik 7 jaar geleden gekocht en eigenlijk nooit wat mee gedaan... erg hè.
      Nu komen ze goed van pas. Het staat ook leuk op een windlichtje!

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  11. Nou dit is dus echt een snoesje! Wat een lekker vrolijk kaartje en geweldige mooie details, schitterend gemaakt.
    Fijne zondag, Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi vrolijk en erg zonnig kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen