zaterdag 21 juni 2014

Het is zomer

Op deze eerste zomerdag heeft de zon zich vandaag van haar beste kant laten zien. Hier in het westen althans, ik weet niet hoe het weer bij jullie was?

Vanmiddag ben ik aan de slag gegaan met het thema zon, zee en strand... en heb een setje sfeerlichtjes gemaakt voor op de tuintafel.




Ik had ze al eerder gezien op internet en vond het idee zo ontzettend leuk! Dus een beetje van .... en een beetje van mezelf ;-)


Aan de bovenzijde van de glazenpotjes heb ik touw omwikkeld, en er een zeester aangehangen. Verder heb ik de nieuwe malletjes; Under the sea van Joy gebruikt en bewerkt met distress ink van Tim Holtz.


 
 
Het potje heb ik vastgeplakt op een onderzetter die ik maakte van craft cardstok met daarop een cirkel (CR 1201) van Tilda paperbloc.
Je kunt hier eventueel ook een onderzetter van kurk voor gebruiken.



Rond de potjes heb ik tilantia gelegd en verder aangekleed met diverse schelpjes, parels (kraal) en roosjes.
De krab ligt los tegen de onderzetter aan.
Zand en een waxinelichtje in de potjes en we kunnen sfeervol genieten van lange zomerse avonden!

Iedereen nog een fijne avond toegewenst,

Groetjes Janneke






9 opmerkingen:

  1. hoi Janneke,
    wat een leuke potjes heb je gepimpt. Ik heb ook zoiets gezien ergens op internet. Geen idee meer waar, maar jouw uitwerking is heel gaaf.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit schitterend gemaakt Janneke, supermooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat wordt zekker genieten van de mooie zomeravonden met deze sfeer lichtjes Janneke. Ze zien er heel gaaf uit en prachtige strand stansjes!
    Het is een heerlijk weekend qua weer, gisteren ook boven verwachting een prachtige dag! en nu ook volop zon....heerlijk!
    een fijne zondag verder...lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is het nog steeds geen zomer..brrr..maar je zomerse creaties zijn super, leuk bewerkt met al de mallen, niet bestand tegen regen denk ik ??
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ans,
      Nadat ik deze blogpost geplaatst had, las ik jou mailtje over het slechte weer bij jullie... en kennelijk is het ook vandaag in ons kikkerlandje oneerlijk verdeeld.
      De sfeerlichtjes staan "droog" op tafel in/onder de veranda!

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  5. In 1 woord: SCHITTEREND!
    Wat zijn ze leuk zeg deze potjes. Inderdaad reuze gezellig met een waxinelichtje erin brandend op de tuintafel :)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janneke. Het is wederzijds. Jouw kaarten zijn ook erg mooi en de potjes hierboven ook. Dus ik ga je ook volgen. Leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee zeg, je krijgt er meteen een zomergevoel van. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen