woensdag 11 juni 2014

Hoera geslaagd

Oooh wat kropen de minuten voorbij vanmiddag...
Tussen 12.00 en 14.00 kreeg Janine te horen of ze geslaagd was voor haar examen.
Na ruim een uur wachten en steeds controleren of de telefoon het wel deed, kwam daar het verlossende telefoontje...
Yes, ze is GESLAAGD!!

 
 
En wat zijn wij trots op haar zeg. Ik had vanmorgen de vlag al klaargezet in de schuur en kon hem dus direct uithangen. Pff wat een opluchting.



 
 
Ik maakte een persoonlijke slinger met GESLAAGD erop.


 

 
 
 

Door het tegenlicht van buiten, zijn de kleuren van de slinger helaas niet echt goed te zien..

Ik gebruikte het "oude" uiltje van Marianne Design. Bij het overtrekken van de letters uit een héél oud boekje over vilt, kwam ik tot de ontdekking dat het boekje geschreven is door Marianne Perlot ;-)
De banners opgefleurd met vrolijke ballonnen en bloemetjes.
Janine vond de slinger super gaaf. Zaterdag geeft ze examenfeestje dus we laten de slinger gezellig hangen!

Iedereen nog een fijne avond toegewenst.

Groetjes Janneke

15 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd en wat heb je een mooie slinger voor haar gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat mag idd gezien worden, gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke proficiat voor Janine en wat een keigave slinger heb je gemaakt....die moet zeker blijven hangen tot het grote feest!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janneke,
    Gefeliciteerd met je geslaagde dochter, altijd spannend dat wachten..
    Wat heb je een gave slinger gemaakt, leuke uiltjes en letters, hoop dat het mooi weer blijft, kan ze lekker een tuinfeest geven, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat geweldig!! Van harte gefeliciteerd met Janine haar slagen.
    Je slinger is ontzettend gaaf! En prima te zien hoor, de kleuren. Maak er een leuk feest van!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd! Super dat je dochter Janine nu haar diploma op zak heeft! Let's get the party started! Je hebt echt een geweldige slinger gemaakt Janneke, onwijs leuk. Toevallig heb ik vandaag een kaart op de bus gedaan voor de geslaagde dochter van mijn vriendin....en ik heb hetzelfde uiltje gebruikt, zo leuk. Ik wens jullie een gezellig en leuk feest zaterdag, geniet er van.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janneke,
    Kon geen email adres van je vinden, dus doe ik het even zo, kom je bedanken voor je prachtige kaart, die ik vanmorgen ontvangen heb, heel erg mooi met het kantje rond het plaatje, de harten en de bloementoeven, zó mooi..dankjewel..
    Ik ben alweer thuis uit 't ziekenhuis, alles is prima verlopen en ik ben al redelijk mobiel, lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig, van harte gefeliciteerd. Ik weet hoeveel spanning dit met zich meebrengt en ook hoe groot de vreugde is als ze geslaagd zijn, feest dus. Extra feest met deze schitterende slinger, wat heb je dat fantastisch mooi gemaakt Janneke, supermooi gedaan.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met het behalen van je dochters diploma. Pfff...het is echt voelbaar die spanning in huis rond die tijd.
    Wat heb je een supergave slinger voor d'r gemaakt!!! Je had mee moeten doen bij MD Divas...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janneke,
    Oh dat wachten op dat telefoontje......vreselijk is dat hè! En wat een opluchting als je dan hoor dat Janine geslaagd is!!!! Van harte Gefeliciteerd met dit feestelijke gebeuren en dan de vlag uit en een prachtige slingerlijn made by you....dat is toch wel heel gaaf en feestelijk, wat een werk heb je hier aan gehad, maar het ziet er dan ook wel Superdesuup uit!
    Zaterdag een heel gezellig feest!!!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Janneke, wat leuk dat je mijn blog gevonden had en mij wil volgen. Dat vroeg natuurlijk om een tegenbezoek. En wat een leuke dingen maak je, dus ook direct volger bij jou geworden. Wat een prachtige dingen heb je voor je dochter gemaakt, super dat ze geslaagd is. Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Janneke, je maakt een vergissing, hoor. Natuurlijk mag je meedoen met de candy. Ik geef regelmatig een candy weg aan mijn volgers. Jij was volger geworden voor ik de candy weg ging geven.
    Elke volger die volger wordt omdat zij/hij mijn kaartjes en creaties leuk vindt (en niet volger wordt om de candy.........) kan meedoen. Dus geef nog even door welk pakketje je het liefst zou winnen, dan maak je een kans!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh dat is leuk, dan ga ik snel even kijken welk pakketje ik leuk vindt ;-)
      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  13. hoi Janneke
    bedankt voor je bezoekje en wat heb je een mooie slinger gemaakt en hetv uiltje is erg leuk er op.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janneke,
    Gefeliciteerd met Janine, top van haar!!!
    Dat is genieten! En wat een moois heb je voor haar gemaakt. Super gezellig ziet er dat uit. Leuke foto's.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen