maandag 30 juni 2014

Uitslag Candy

Lieve blogvriendinnen,

Vandaag is het een klein beetje feest, omdat ik de winnaar bekend ga maken van de Candy, ter ere van het één jarig bestaan van mijn blog...

Gelukkig was Arjan thuis vanwege een studiedag en kon hij mij mooi even helpen door notaris én fotograaf te spelen ;-)

Alle namen heb ik in het doosje gedaan, even flink schudden........

Openen.....

Papiertje pakken.....



En de winnaar is.....




 
 
 
 
Aartje, van harte gefeliciteerd met deze Candy!

Ps. stuur je mij nog even een mailtje met je adresgegevens, dan komt de prijs z.s.m. naar jou toe.


Ik wens iedereen een bijzonder mooie dag toe,

Groetjes Janneke



11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Aartje met de candy en Hanneke wat leuk om een foto van je te zien....dan weten we tegen wie we praten, hihi.
    Fijne dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Aartje en ik ben het helemaal met Gerie eens: leuk dat we nu weten hoe jij er uit ziet Hanneke!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Aartje en Janneke super bedankt dat je dit gedaan hebt, leuk om je op een foto te zien;)
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joepie! Wat leuk dt ik gewonnen heb. Ga gelijk een mailtje naar je sturen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd hoor Aartje! Ik heb je adres ontvangen en je prijs komt zsm jou kant op.

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  5. Hoi Janneke,
    Leuke foto's weten we bij wie we al dit moois bewonderen.
    Gefeliciteerd Aartje en bedankt voor deze kans, echt lief van je Janneke.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janneke,
    leuk dat de winnaar bekend is, gefeliciteerd Aartje wat leuk dat we nu zien wie je bent, leuke foto's liefs Ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janneke,
    wat leuk om je even te zien! En Aartje van harte gefeliciteerd!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Aartje. Wat een leuke foto's Janneke, heel leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig Janneke dat we jou in beeld kregen. Altijd fijn om een gezicht bij een naam te hebben.
    Aartje, van harte gefeliciteerd met het winnen van de candy en veel plezier ermee. Janneke, bedankt voor de kans.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janneke,
    Wat leuk dat je er foto's van je zelf bij geplaatst hebt nu weten we wie haar mooie creaties op dit blog laat zien. Gefeliciteerd Aartje met het winnen van de candy.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen