woensdag 16 juli 2014

Bedankt

Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers!
Gezellig dat jullie af en toe eens bij me op blogvisite willen komen, hopelijk kunnen we elkaar nog lang blijven inspireren.

De laatste dagen voor de schoolvakantie zijn hier aangebroken..
Janine is sinds het eindexamen al thuis en werkt gemiddeld 3 1/2 dag bij een tuincentrum. Hier werkt ze normaal gesproken ( en Arjan ook) op de zaterdag.
Arjan heeft vandaag zijn laatste schooldag en is met de hele klas naar Scheveningen en aansluitend gaan ze bij een klasgenootje bbq-en.  Ze boffen maar met het mooie weer!
Voor zijn mentor heb ik een kaart gemaakt om hem te bedanken voor zijn steun en inzet van de afgelopen twee jaar.
Wij hebben na het speciaal basisonderwijs besloten om Arjan in te schrijven bij het reguliere onderwijs. Na diverse gesprekken met het zorgteam, wilde ze Arjan een kans geven ....
Hij heeft het getroffen met een hele goede "rugzak" begeleider en de afgelopen twee jaar had hij ook een fijne (ouderwetse) mentor. Gewoon een mentor die geeft om de leerlingen, die streng maar rechtvaardig is... Arjan denkt hier niet altijd zo over hoor, hihi.
Nu twee jaar later, zijn we heel dankbaar dat het zo goed is gegaan.




Ik maakte een langwerpige kaart 20 x 10 cm n.a.v. de challenge bij Cards & Scrap Challenge.
Omdat de mentor ook docent Nederlands is heb ik gezocht naar afbeeldingen en papier met boeken & letters. Met de mooie producten van Studiolight ben ik aan de slag gegaan. En in de kaart stopte ik een boekenbon ;-)

De kaart laat ik meedoen bij: Cards & Scrap Challenge


Met mijn " Something old, something new kaart"  , heb ik de eerste plaats gekregen bij de MD Divas!! 
Ik wist niet wat ik zag toen ik gisteren een blogrondje aan het maken was... Echt super gaaf!!








En bij Crafty Ribbons Challenge , kreeg deze kaart een ereplaats in de Top 3 !




Bedankt weer voor het langskomen en ik wens jullie een hele fijne avond toe!

Groetjes Janneke


11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd weer met je mooie kaart waar je mee in de prijzen viel. Helemaal verdiend hoor! Hij is ook prachtig. Net als deze kaart. Super gedaan. De mentor zal dit zeker waarderen. Goede vakantie toegewenst hoor. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De mentor van Arjan boft maar met zo'n mooie kaart en ook nog een boekenbon! Supergaaf is de kaart met de materialen van Studiolight.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart bij ons. Veel plezier met je leuke prijs! Ook de felicitaties voor je ereplekje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janneke,
    Prachtige kaart heb je gemaakt met de materialen van SL, ziet er super uit, wat leuk dat je gewonnen hebt bij de Divas en een ereplekje..geweldig..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met de materialen van studiolight. Leuk dat je een prijs hebt gewonnen. Je kaart is ook prachtig!
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janneke

    Gefeliciteerd, wat leuk dat je zo in de prijzen bent gevallen. Je kaart vind ik echt geweldig mooi, zo stoer en wat goed bedacht ook. ik vind het altijd leuk om te lezen waarom een kaart op een bepaalde manier gemaakt is of waarom men bepaalde spullen heeft geb ruikt dus ik vond ik fijn om te lezen.
    Fijne avond, liefs Hanny♥,
    http:/tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janneke,
    Prachtige kaart heb je voor de mentor gemaakt met Studio Light materialen. Wat fijn dat je zoon zo goed door hem begeleid wordt dan verdien je wel een pluim. Gefeliciteerd met je eerste prijs bij de MDdivas super leuk voor je en met je top 3 plekjes.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janneke! Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Super veel op te zien! En wat en geluk dat jullie Arjan naar het regulier kon zeg! Is toch altijd maar afwachten.
    En gefeliciteerd met je winnende kaartjes! :Leuk is dat te ontdekken, he? Ik maak altijd een sprongetje op mijn stoel als ik dat lees (niet zo vaak, hoor, maar als......dan.....)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt voor Arjan zijn mentor. Wat fijn dat hij het zo goed getroffen heeft met hem en dat uitje klinkt ook erg leuk zeg :) . Maar gefeliciteerd met je gewonnen prijzen! Het is echt zeer terecht dat je gewonnen hebt hoor! Ik vind hm nog steeds super mooi.

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart, Janneke. Die is vast in de smaak gevallen bij de mentor!
    En natuurlijk nog gefeliciteerd met je winnende kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vergeet ik helemaal om je te bedanken voor deze mooie bijdrage aan de uitdaging bij Cards & Scrap :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pretty section of content. I just stumbled upon your web site and in accession capital to assert that I acquire in fact enjoyed account your blog posts.
    Any way I will be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently
    quickly.

    Here is my site ... moving to thousand oaks ca

    BeantwoordenVerwijderen