vrijdag 22 augustus 2014

Oost, west, THUIS....


De caravan staat weer schoon in de stalling, de rommel is weer opgeruimd en de wasmachine draait nog op volle toeren...


 
 
 
Afgelopen week zijn we thuisgekomen van een heerlijke vakantie in Frankrijk. Wat hebben we genoten van het mooie weer, de prachtige omgeving en vooral van de rust!!
En door de slechte wifi verbinding, heb ik ook helaas vakantie moeten nemen van het bloggen :-(



De camping ligt aan de rivier de Drôme, waar je heerlijk in kunt zwemmen of met je luchtbed/band de stroom afgaan.
De kids hadden een leuke groep jongelui waar ze bijna dagelijks mee optrokken.
In de omgeving liggen mooie authentieke steden en dorpjes. Ook zijn er prachtige bergpassen die je kunt rijden.
Arnold en ik zijn zelfs nog samen een dag op pad geweest omdat ze echt niet mee wilden... Toch voelde dat raar, maar ja , kleine kinderen worden groot!!
en we hadden hele lieve buren, die een oogje in het zeil hielden..


In de vallei was er ook een Acroparc waar je o.a kon steppen, boomparcours klimmen en je kon ook met een gids een canyoningtocht maken (diverse parcoursen).
Voor de canyoningtocht moest je eerst 1,5 uur de bergen in rijden. Bij aankomst werd je gehesen in een wetsuite, veiligheidsgordel en helm. Daarna ging je een 5-uur durende afdaling maken door spelonken, rotsen en van diverse watervallen afspringen...
Ik ben echt super trots op mijn kanjers, dat ze dit gedaan hebben!!
Tijdens het klimparcours ben ik veilig op de grond gebleven, tenslotte moest er ook iemand zijn die ze aanmoedigde en foto's maakte..

En terwijl Arnold en de kinderen een dag gingen canyoningen,heb ik me heerlijk op de camping vermaakt ;-)

 
 
Zondag mag ik weer gaan werken en dan is voor mij de vakantie toch echt voorbij.
Janine en Arjan hebben nog 1 week vakantie en dan moeten ook zij weer aan de slag op school!

Ik hoop dat jullie ook een fijne zomer periode hebben gehad?!
De komende dagen probeer ik tussendoor nog mijn leeslijst terug te gaan lezen... ik weet niet hoever ik kom hoor..

Fijn om weer terug te zijn, ik wens iedereen een heel goed weekend toe!

Groetjes Janneke

8 opmerkingen:

  1. Welkom thuis Jannke!! Wat een enige foto's laat je zien en zo te lezen hebben jullie allemaal een super vakantie gehad. Ik dacht echt even dat je zo'n onwijs vrolijk/gepimpte caravan had whhahaaaaaaaaaa, dat zou dan wel een enorme bezienswaardigheid geweest zijn!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Irene, stiekem droom ik van zo'n gepimpte caravan hoor!

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  2. Hoi Janneke
    Ik dacht ook al wat een te gekke caravan hebben ze, hihi. Je hebt een heerlijke vakantie gehad aan de fotoos te zien en mooi weer! Prima dat je geen wifi had daar, heb je pas echt vakantie toch! Als je nu wel ga bloggen, zou ik eerst starten bij de hobbydroom en bij de gewonnen candy gaan kijken! Je hebt een hele leuke foto op je blog gezet....top!
    Fijne avond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janneke,
    Ik dacht ook dat het jullie caravan was, wat leuk..jullie hebben heerlijk genoten van de vakantie, mooie foto's ..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janneke,
    bij het lezen van je bericht kwamen er warme herinneringen boven aan onze vakantie in Die, ook aan de Drome. Is al wel een jaar of 15 geleden, maar voor onze toen nog jonge kinderen een supervakantie. Zoveel kinderen en jongeren op de camping, het liefst bleven ze hele dagen op de camping...
    Welkom thuis weer, Geniet nog van de laatste week.
    En dan zien we je wel weer verschijnen. Best ook eens even rustig, gen wifi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vakantie foto's. Fijn dat je zo genoten hebt.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janneke,
    Het is altijd fijn om weer thuis te komen na vakantie helemaal waar oost west thuis best. Leuke vakantiekiekjes laat je ons zien jullie hebben een fijne en actieve vakantie gehad de kinderen zullen zich zeker prima vermaakt hebben. Ik herken het dat de kids niet meer mee willen en dat voelt best raar als je dan met z'n tweetjes op stap gaat. Veel plezier met freubelen we zullen vast gauw weer iets voorbij zien komen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janneke, wat heerlijk dat je zo genoten hebt. Frankrijk is mijn favoriete vakantieland. Toch ook wel rustig geen wifi ?? Haha, ik heb deze vakantie bewust geen tablet meegenomen en heerlijk geluierd en gelezen en ook zitten haken. Wat ziet dat er fleurig uit zeg, héél leuk. Nu kan ik weer zeggen...tot blogs.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen