woensdag 27 augustus 2014

Zo veel te doen..

Zo veel te doen, ik heb nog zoveel te doen...
Dit liedje van Toontje lager, kan ik deze dagen uit volle borst meezingen!
Oei, en dat terwijl we net terug zijn van vakantie.

Ik moet eerlijk bekennen dat je zo weer in het ritme van alledag zit en dat het relaxte vakantiegevoel, van niets moéten.. erg ver te zoeken is :-(
Gelukkig heb ik de "batterij" in de vakantie goed op kunnen laden en voel me dan ook bruisen van energie.
Bij thuiskomst zaten er een aantal bestellingen in de mailbox die ik z.s.m. af wil leveren. Dus tussen alle bedrijvigheid door ben ik aan het knippen, plakken en haken!

Gisteren en vandaag  flink in huis bezig geweest. Heerlijk wanneer alles weer schoon en opgeruimd is.
Een heleboel spullen die niet meer gebruikt worden zijn op de foto gezet om vervolgens weer in mijn marktplaatswinkeltje te kunnen verkopen.

Vanmiddag even tijd voor mezelf gehad en een geboortekaartje gemaakt voor de kleine Luuk!




De volgende materialen heb ik gebruikt;
* MD pretty paper bloc Don & Daisy
* MD pretty paper bloc Country Home
* MD cardstok
* Eline's babies clearstamp
* LR 0304 schoentjes
* Col 1350 letters
* lint

Dit kaartje doet mee met de challenge van MDD - Anything goes

Gisteren bracht de postbode een grote envelop, met daarin de candy die ik gewonnen had bij De hobbydroom.
Hihi, ik heb nog nooit eerder zo op de postbode zitten wachten als gisteren.
Mandy had gevraagd wat mijn lievelingskleur was, dus.... dan kan je iets verwachten toch??

Toen ik las dat ik de candy gewonnen had, heb ik zitten juichen van blijdschap.
Maar toen ik gisteren de envelop openmaakte heb ik weer ge-oooh en ge-aaahh van vreugde!!




Naast de candy, kreeg ik een nog 2 zakjes met labeltjes en MD tekst lint en prachtige roze oorbellen, super leuk.
Nogmaals héél hartelijk dank Mandy!

Nu vergeet ik nog bijna om mijn nieuwe volgers WELKOM te heten..
Gezellig dat jullie mijn blog zijn gaan volgen en af en toe op blogvisite willen komen.

Groetjes Janneke

17 opmerkingen:

  1. Hoi Janneke,
    herkenbaar hoor, dat je het weer meten druk hebt als je eenmaal in het gewone ritme zit. Maar zoveel te doen, ik heb nog zoveel te doen....weet je dat dat eigenlijk bij vrouwen past. Er is eens een onderzoek geweest en het blijkt dat vrouwen altijd kijken naar wat ze nog allemaal moeten doen en dat mannen kijken naar wat e allemaal gedaan hebben.....ik ben me dat mannengedrag aan het aanleren. Helpt echt!
    Je kaartje is enig!! Altijd leuk de naam erop te zetten.
    En wat een superleuk candy heb je gekregen. Kan me voorstellen dat je er blij van werd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janneke,
    Bij mij is het ook al het zelfde liedje druk druk maar ook wel weer fijn om van alles te doen en tussen door toch nog tijd vinden om te hobbyen. Ik vind het heerlijk om na de vakantie met nieuwe energie weer lekker bezig te zijn. Je babykaartje is geweldig leuk heeft iets stoers en toch een echt babykaartje. Je bent heerlijk verwent door Mandy met een leuke candy veel plezier ermee.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke geboortekaart heb je gemaakt Janneke! Ook de candy van de hobbydroom is erg leuk. Gefeliciteerd en vast veel knutselplezier!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel apart geboortekaartje, mooie kleurencombi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig geboortekaartje en ja je gewonnen candy ziet er erg leuk uit. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janneke,
    Als je zo'n prachtige candy opgestuurd krijgt, dan ben je toch alle drukte van afgelopen dagen vergeten...Sjeminee wat een verrassings envelop, bofbips!
    Je baby kaartje is subliem! Het heeft zo'n mooie uitstraling zo lief en een beetje stoer, prachtig gedaan....veel knutsel plezier en zonnige groetjes van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje en wat een leuke prijs heb je gewonnen geniet er van groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi janneke
    ja het is altijd moeilijk om weer in het ritme van alledag te komen maar dit kaartje ziet er superlief uit en veel plezier met je gewonnen candy
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een eeeenige kaart en wow wat ben je verwend door Mandy, geniet er maar leker van Janneke!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij hebben hier nog wel heerlijk het vakantiegevoel... Later uit bed, shoppen, wat aan de freubel tussendoor en nog genieten van elkaar.
    Heerlijk is dat als je zo leuk verwend wordt met een schitterende candy. Veel plezier met alles.
    Wat een superleuke babykaart! Gaaf met de grote ster.
    Gezellig hoor dat je weer meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend baby kaartje! Echt waar fantastisch :) . Ook super lief dat je zo blij bent met mijn candy. Erg leuk om hm zo ook te zien op je blog! Heel veel plezier ermee.

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Janneke,
    wat heb je een prachtige candy gewonnen en ook je kaartje is super,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk stoer kaartje, fijn dat je meedoet bij onze anything goes challenge van Marianne Design Divas, tot snel,
    Lieve Groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat herkenbaar die drukte. Ik heb nog vakantie, maar ben drukker dan normaal. En wat ben jij leuk verwend zeg. Wat een leuke spullen!

    Je kaart voor Luuk vindt ik echt geweldig, zo lekker stoer van kleur. Top! En dan met die stoere sneakers. Super.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Janneke
    Prachtige Candy heb je gewonnen! Ook nog bedankt voor je leuke reactie op mijn Blog, ben volger van je Blog geworden!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Janneke
    wat heb je een prachtige candy gewonnen en bedankt voor je bezoekje op mijn blog.
    ik heb mij even hier als volger aangemeld.
    het kaartje is zo schattig wat je heb gemaakt.
    fijne week en groetjes van Anneke ( scheelt maar een letter ha,ha )

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je maakte een heel mooi kaartje.
    Dank diva's voor uw deelname aan de MD Challenge
    Ulla DT

    BeantwoordenVerwijderen