maandag 8 september 2014

Romantisch & Vintage

Wat zijn er weer prachtige producten van Marianne Design uitgekomen!!
Ik kon het dan ook niet laten om het één en ander te bestellen... En de verleiding is zó groot om vanachter je pc je winkelmandje vol te gooien ;-)

Met de prachtige spiegel en vintage afbeeldingen ben ik dan ook gelijk aan de slag gegaan!



Als basis heb ik de In Shape no.1 van Crealies gebruikt. Dit is eigenlijk een vierkante mal, maar ik heb hem breder getekend en uitgesneden.

 

Ook het nieuwe MD pretty paperbloc Vintage Romance past heel mooi als ondergrond voor een vintage kaart.




Een paar chique pumps, roosjes, parels, ribbons en een parfumflesje....





De volgende producten heb ik gebruikt:

* MD prettypaperbloc Vintage Romance en Eline's vintage blue & green
* LR 0321 spiegel
* LR 0291 pump
* LR 0157 swirl/ornament
* VK 9535 Afbeelding
* Eline's buitenhuis Ribbons & vintage clearstamps
* Spelbinder
* Tim Holtz distress ink Walnut stain


Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:

- MD challenge Romantische vintagekaart in pastelkleur

- MD kaartenwedstrijd # 41 Vintage

- MD Kreadiva's Alles geht mit MD

- Duymelot Lady's Only

- Hobbyhome Bloemen

- Knutsels en kadootjes  alles behalve vierkant/rechthoek


Ik wens iedereen een hele mooie nazomer maandag toe!

Groetjes Janneke



25 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt,echt vintage!
    Ik heb die mal ook maar ik gebruik hem niet zo maak.
    Je brengt me op een idee,erg leuk gedaan.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo herkenbaar dat winkelmandje, hihi. Heel mooi je mal vergroot....ja kan natuurlijk ook!!! Prachtig kant op je kaartje en die spiegelmal is mijn favoriet ook hoor! Je hebt een beeldschoon kaartje gemaakt Janneke en ook heel leuk een mini fotootje in de handspiegel!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende romantische creatie, vol leuke details Janneke!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaartje ziet er prachtig uit Janneke, heel mooi gemaakt,
    lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schiterend mooi kaartje zo leuk met de spiegelmal helemaal top groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi romantisch!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Janneke, ik vind hem ontzettend mooi!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi...ja het gaat heel makkelijk om die virtuele winkelwagen vol te krijgen.... alleen het eindbedrag is dan niet leuk meer ;-)
    Je hebt je kaartje schitterend gemaakt! Heerlijk vintage met de dame in de mooie spiegel.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart Janneke en zo,n mooie vintage look.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janneke,
    deze kaart is super mooi. Leuk om die vorm te vergroten. Heb je gezien dat je ok bij Knutsels en Kadootjes mee kunt doen? Niet vierkant of rechthoekig.. Ik heb ook al heel wat mandjes gevuld in webwinkels en ze dan weer geleegd, dan schrok ik zo van het eindbedrag....hihihi, maar het gebeurt ook wel dat de knop betalen opeens ingedrukt is, hoor!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha GerJanne,
      Ik heb getwijfeld om de kaart mee te laten doen bij K&K, maar ik dacht dat de vorm wel als rechthoek beoordeeld zou worden. Maar als jij van het DT zegt dat ik mee mag doen, dan zal ik de kaart nog even linken.
      Bedankt hoor!

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  11. Fantastische Vintage Karte,vielen Dank das du an unserer 1. MD Kreadiva´s challenge teilgenommen hast ,ich drücke dir die Daumen für die challenge!
    Liebe Grüße deine Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schoitterende kaart Janneke
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 'n Hele mooie kaart Janneke.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooie kaart !!! Super materialen, he.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful vintage card! Thanks for joining us at Marianne Design Kreadiva's.

    Jay Jay ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een juweeltje, erg mooi gemaakt weer. Prachtige vorm kaart, mooi papier en geweldig om zoveel mooie en bijpassende details te zien.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Janneke,
    Je hebt er iets moois van gemaakt met de leuke spiegelmallen en leuke details erbij.
    Bedankt voor het meedoen met onze MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt! Erg mooi!
    Leuk om de spiegel in zilverkarton te doen!

    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi janneke, ik zag je reactie op mijn blog. Toen ben ik eens bij jou gaan buurten. Echt een feest hoor wat ik allemaal gezien heb. Ik ben je volger geworden. Lieve groetjes hennie, ook DT duymelot.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze kaart kan heel goed mee doen met de uitdaging van K&K, het is een perfecte kaart daarvoor. Je hebt een hele mooie vorm uitgezocht, en mooi afgewerkt. In een hele mooie vintage stijl. Soms heb je dat, dat je eigenlijk van alles zou willen hebben, en klik je maar aan in dat winkelmandje, maar als ik dan de prijs op het einde zie, moet ik vaak toch even over denken. Het ligt er ook aan, soms weet je zeker dat je er heel veel mee gaat doen, en dan is het het ook waard. Leuk dat je mee doet met de challenge bij K&K. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Janneke
    Wat leuk dat je via Miranda op mijn blog kwam kijken en leuk dat je volger bent geworden.
    Wat een prachtige romantische kaart, ik ben er weg van.
    Ook je andere creaties op je blog zijn erg mooi, ik kom dus geregeld een kijkje nemen hoor.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige kaart Janneke. Leuke vorm ook.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van HHH. Veel succes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen