woensdag 17 september 2014

Tea Time

Wat worden we verwend met prachtig nazomer weer!!
En wat is het dan fijn om gezellig in de tuin te genieten van een kop thee met heerlijke bonbons..
Nu moeten jullie weten dat ik echt een zwak heb voor chocolade (melkchocolade & hazelnoten), ik koop het bewust niet omdat ik anders de verleiding écht niet kan weerstaan.

Je begrijpt wel dat ik de verleiding niet kon weerstaan om de nieuwe chocolade collectables aan te schaffen..

Bij het MarianneDesignblog is de nieuwe challenge van start gegaan en de opdracht is om een kaart met 9 vierkantjes te maken.




Alle vierkantjes kregen rondom een stiksel..




En een paar heerlijke bonbons ...



In de linker bovenhoek een tag..

Ik ben met de volgende producten aan de slag gegaan:

* DP French Roses Marianne Design
* LR 0154 Tag
* Col1366 Bonbons
* Stamp Eline's winterhuis
* Brad
* Ribbon

Deze kaart doet mee bij MD - kaart met 9 vierkantjes

Ik wens jullie een heerlijke dag toe!!

Groetjes Janneke

29 opmerkingen:

  1. hoi janneke
    een erg mooie en lekkere kaart en gelukkig kan je hier niet van snoepen want ook ik moet altijd oppassen met chocola haha
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW..wat een geweldig leuk kaartje,
    mooi papier, lekkere bonbons, echt heel mooi gemaakt..
    Mijn favoriete smaak is ook melkchocolade met hazelnoot, koop elke week een dikke tablet (Jumbo) en mag elke dag een reepje..hihi..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Janneke wat een topper, het ziet er fantastisch uit, en een blikvanger voor de challenge! Een gave papierlijn en de bonbonnetjes erbij is super bedacht!
    En ja chocolade....jammie...ik kan er ook niet vanaf blijven als het in huis ligt, hihi. Geniet van het heerlijke weer en zonnige groetjes van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janneke, gelukkig kun je van deze bonbonnetjes niet dik worden. Blij dat je ze hebt gekocht, want wat je er mee hebt gemaakt, ziet er schitterend uit.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje het ziet er zo gezellig uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele mooie schitterende kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janneke. Wat Eem leuke kaart heel mooi gemaakt. Je hebt lief papier gebruikt. De chocolaatjes zijn er prachtig op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke,
    Wat een prachtig vakjeskaartje heb je gemaakt erg leuk met de chocolaatjes erbij. Ik vind de malletjes ook zo gaaf en heb me ook laten verleiden door de caloriearme chocolaatjes en ze aangeschaft hihi.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel leuk Janneke
    met dat label er op maakt het helemaal af!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je je vakjes leuk gevuld met prachtig papier en de heerlijke bonbonnetjes Janneke! Gelukkig zijn deze calorievrij ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige vakjeskaart, met geweldig leuke papiertjes er op. Errug mooi!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Janneke
    Je hebt veel werk van deze kaart gemaakt, maar het resultaat is dan ook schitterend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig dat je volger bent geworden van mijn blog, dan wordt ik natuurlijk nieuwsgierig naar wat voor moois jij allemaal maakt. Je maakt mooie creaties die ga ik dus wel volgen!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janneke,
    wat een supermooi kaartje heb je gemaakt. Prachtig die doorgestikte vierkantjes. En op deze manier word je in elk geval niet dik van de chocolade!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Janneke, ik vind hem geweldig leuk. Mooie kleurtjes, lekkere bonbons (waar je niet dik van wordt hihi). Erg mooi met die stikrandjes. Mmmm....chocolade is ook zo lekker, ik koop die ook alleen als ik weer als er visite komt anders kan ik er niets van af blijven en eet ik alles alleen op haha.fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi geworden, mooie kleurtjes en lekker de chocolade erbij! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje !!
    Gezellig dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Janneke!!! Vind hem super leuk geworden. Leuke dp gebruikt en natuurlijk de leuke mallen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart heb je gemaakt van de 9 vakjes Jenneke, leuk met de bonbonnetjes!
    Ook leuk dat je meedoet met de challenge.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuke kaart heb je gemaakt,
    toppie!

    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart met die vakjes.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart met heel mooi papier en stansjes. En ja zo'n kop thee gaat er bij mij ook altijd wel in. (Die chocolade probeer ik maar te beperken ;)
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart Janneke! Mooie papier heb je ervoor gekozen en zo samen met de mallen, je stiksteek, je creativiteit is het een prachtig geheel geworden!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt Janneke, echt super met de chocolaatjes erbij!!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Yummie...chocolade...ik vindt het ook heerlijk vooral melk en wit (ook al is dat eigenlijk geen chocolade..). Je kaart vind ik ook yummie Janneke, mooi papier en die fijne stikrandjes..wauw. Succes met de challenge :p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een heerlijk zoet kaartje Janneke, zowel in kleur als met al die lekker bonbons.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat ziet dit er leuk uit. Mooi gedaan met de stikranden.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen