zaterdag 27 september 2014

Welkom lief kleintje

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers heel hartelijk welkom heten.
Leuk dat jullie hier af en toe eens een kijkje komen nemen, heel veel kijkplezier toegewenst!

Misschien kunnen jullie nog mijn blogpost over Jip & Janneke herinneren.... Mocht je het niet meer weten kijk dan nog even hier.
Afgelopen week is Hannah geboren, een prachtig mooi meisje.
Gisterenavond zijn we op kraambezoek geweest en hebben we heerlijk met haar kunnen knuffelen ;-)

Naast het kraamkado kreeg ze ook nog deze vrolijke letterbak.



Bij de bakker kocht ik chocolade flikken met rose muisjes, en "bakerkindjes" 


En natuurlijk mochten Jip & Janneke niet ontbreken..



Ook maakte ik nog een geboortekaartje, maar dat zien jullie later nog.


Deze week was het voor mij ook een beetje feest, want ik won de candy bij Jolanda en heb het pakketje inmiddels ontvangen.
Nogmaals hartelijk bedankt Jolanda!

Een heel mooi weekend toegewenst allemaal

Groetjes Janneke

13 opmerkingen:

  1. Hoi Janneke
    Wat een lief kastje heb je er van gemaakt, er is zoveel mooi's en liefs te zien.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit beeldig Janneke, wat een plezier zul je bij het maken hebben gehad en ik weet wel zeker dat de kleine Hannah er later ook vol bewondering naar zal kijken!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk gemaakt Janneke, lekker met de flikken en de bakerkindjes,
    mooi aangekleed, een prachtig cadeau..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat mooi Janneke, en van harte met je gewonnen Candy

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooi kraam presentje deze letterbak....heerlijk roze en lekker hoor de snoeperijtjes bij de bakker vandaan! Het is prachtig versierd en beplakt en lekker ROZE!!!!! Het krijgt vast een heel mooi plekje bij Hannah op de kamer! En van harte met je Candy...super leuk voor je!
    Fijn weekend Janneke en lieve groetjes van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat prachtig is dit zo leuk bedacht gefeliciteerd met je prijs groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig ,wat een mooi kado Janneke.
    Het ziet er heel gezellig uit de letterbak .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende letterbak,echt heel mooi.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een schitterend kraamkado Janneke! Hier zullen de ouders (en Hannah later ook) heel erg blij mee zijn. Het is een leuke blikvanger in de babykamer. Alle vakjes zijn leuk gevuld.
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janneke,
    Super zeg wat een leuk kraamkado dat heb je erg mooi gemaakt. Heel erg leuk voor de babykamer. Het is vast het mooiste kraamkado.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend cadeau. Geweldig zoals je alle vakjes heb gevuld!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kraamkado heb je gemaakt, een echte eyecatcher in de babykamer.
    Bedankt dat je volger van mijn blog bent geworden, 'k ga jouw blog nu ook volgen en hoop nog vaak van zulke creatieve knutsels tegen te komen!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OOooo wat is ie leuk!!!!!
    Ik kom je ook volgen hoor!
    Leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen