vrijdag 5 september 2014

Wie schrijft, die blijft..

Wie schrijft, die blijft...
En wie het geschrevene ziet, die geniet!

Dit klinkt wel heel erg wijs hè, hihi.. Maar wanneer je dit bij google opzoekt kom je hele leuke en leerzame verhalen tegen.

Wat heb ik genoten van jullie reacties op mijn vorige post, hierdoor voelde ik mij niet zo alleen in alle drukte van alledag.
Met name GerJanne wil ik bedanken voor de gouden tip om eens te gaan denken vanuit het mannenbrein ;-)
Kijken naar wat je al gedaan hebt, in plaats van te denken wat er allemaal nog moet gebeuren!!
Heel verhelderend, en de moeite waard om hier actief mee aan de slag te gaan.
Toch kan ik echt niet zonder een to-do lijstje, dit geeft mij rust en overzicht. Ik ben dan ook iemand die graag een papieren agenda heeft en altijd een memoblokje in de keuken heb leggen voor het geval dat...




Afgelopen week maakte ik twee notebooks. De blauwe variant was voor iemand die graag hier haar herinneringen aan haar overleden vader in wil opschrijven..



Ik heb het notebook gepimpt met het mooie papier van Eline's huis en MD paperbloc Songbook en fijn wit kant.
De randen werden bewerkt met distress inkt Walnut stain van Tim holtz. In het midden van het ovaal CR1204 kwam een afbeelding van een matroosje VK9533. Rondom een parelkoord, met een toef bloemen en takjes LR0245. In de rechter bovenhoek twee harten LR0159 en rechts onder nog een banner met tekst Col 1324 en clearstamps van Eline's.
De rugzijde heb ik bekleed met blauw kant en ook de pen heb ik vastgestrikt met blauw kant. Verder is het boek afgewerkt met plakparels en postzegels.

Omdat de challenge bij MDD nog steeds loopt, wil ik graag met deze blauwe creatie nog een keer meedoen!



 
 
 Ook maakte ik nog een roze variant met een afbeelding van StudioLight en verder veel materialen van MD. Dit blijven toch mijn favoriete producten om mee te werken!






De boeken werden met veel enthousiasme ontvangen, dit maakt mij altijd weer zo HAPPY !!


Ik wens iedereen een heel goed weekend toe.

Groetjes Janneke

14 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooi gemaakt!
    Een geweldig leuk cadeau om te geven en te krijgen.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janneke, wat een ontzettend mooie en lieve notebooks heb je er van gemaakt. Lijkt me heel leuk om te maken, te geven en te ontvangen dus 3x plezier..hihi. Zowel de roze als de blauwe variant ziet er helemaal áf uit en wat fijn dat ze dan zo enthousiast ontvangen worden...genieten is dat. Fijn weekend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, haha die GerJanne heeft een geweldig antwoord op je bloggie gezet! Helpt echt hoor! Je boekjes zijn fantastisch, allebei! En natuurlijk vonden ze het schotterend, ze zijn met heel veel zorg gemaakt Janneke. Met heel veel plezier weer naar gekeken....een 10!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige notebooks Janneke, ze zien er fantastisch uit. Ik wou dat ik dat zo kon maken. Oooh wat lijk je op mij.....ik ben net zo: papieren agenda, to-do lijstjes, memo's overal...zonder dit alles heb ik ook geen overzicht. Daar zijn deze notebooks ook heel erg handig voor haha!
    Lieve groetjes en een heel fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, wat een bijzondere cadeautjes...zo supermooi gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Janneke
    Wat een prachtige notitie boekjes heb je gemaakt, ze zijn zo mooi, dat ik ze als sier neer zou leggen, zonde om te gebruiken.
    Prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke notebooks heb je gemaakt.Ziet er heel leuk uit.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oohh wat een schitterende notitieboekjes zijn het Janneke! Zo heerlijk stijlvol en heel mooi gedaan.
    Gezellig dat je de blauwe versie mee laat doen bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat zijn deze mooi. Prachtig gedaan Janneke.
    Groeten,Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janneke,
    deze prachtige notebooks had ik toch bijna gemist! Wat zijn ze gaaf! Dat kan niet anders dan dat ze met veel oh's en ah's zijn ontvangen!
    Ik ben ook wel zo. Ik heb bijvoorbeeld 3 agenda's en dan nog de familie kalender. Een agenda voor school. Een prive en eentje voor mijn hobby... Ach zo heeft ieder zijn afwijking toch?
    Ik ga nog even naar je nieuwste post kijken!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Janneke ,traumhaft schön!Die Karte ist ganz bezaubernd undbezaubernd schön gestaltet ,vielen Dank das du diesmal an der Marianne Design Divas challenge teilnimmst.ich hoffe wir sehen dich wieder!
    Liebe Grüße Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Janneke, wat maak jij prachtige creaties. Ik ben eens even je blog bij langs gegaan en heb besloten dat ik volgster moet worden. Dat heb je wel verdient met zoveel mooie dingen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige creatie. Ik ben volger geworden. Wil jouw creative pad volgen, Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen