woensdag 12 november 2014

Birthday Candy

Lieve blogvriendinnen,

Hebben jullie zin in een feestje en een leuke candy??

Op 12 november ben ik jarig en dan mag ik 40 kaarsjes uitblazen!

Ik zou het heel leuk vinden wanneer de postbode mij een heleboel verjaardagskaarten brengt...

 


En wie jarig is, die mag natuurlijk ook trakteren!!

Daarom wil ik graag 3 hele mooie candy's weggeven, de inhoud blijft een verrassing ;-)


Wat moet je doen om kans te maken op een candy:

- Stuur mij een verjaardagskaartje 

- Plaats de candy in je sidebar en link terug naar dit blogbericht

- Natuurlijk ben of wordt je volger van mijn blog


Voor mijn adresgegevens kun je een mailtje sturen naar:

handmadebyjanneke@gmail.com


Op 13 november maak ik de Top 3 bekend!

Groetjes Janneke


Dit blogbericht blijft bovenaan staan !!
Scroll naar beneden voor het nieuwste bericht.

21 opmerkingen:

  1. Hoi Janneke,
    ik ben altijd in voor een feestje! Ik doe dus graag mee. Je adres vraag ik zo op en ik zal hem in mijn zijbalk zetten. Niets is zo leuk om een heleboel post te krijgen op je verjaardag!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi janneke
    nou echt leuk om veel post te krijgen als je jarig bent dus doe ik graag mee met je vrolijke candy dus kom maar op met je adres dan komt er zeker een kaart naar je toe!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janneke,
    je stond al op mijn lijstje, dus ik doe meer..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janneke, ik stuur je graag een kaart. Want het is heel leuk om veel post te krijgen op je verjaardag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Janneke ik stuur je een kaartje hoor, ik heb je een e-mailtje gestuurd.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janneke,
    Ik doe ook mee hoor en ga je verrassen met een zelfgemaakte kaart hihi. Je adres heb ik al want die had je mij al gegeven met mijn verjaardagscandy een tijdje terug. Je bent twee dagen jarig voor mijn dochters verjaardag dus dat ga ik niet vergeten..
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, ik stuur je graag een kaart!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke,
    je staat al sowieso op mijn lijstje om je een kaartje te sturen! Doe graag mee met deze candy. Leuk!! En zet hem in mijn sidebar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, je bent al snel jarig dan. Ik doe mee hoor. Kan je je adres op facebook in een priveberichtje zetten voor me??

    groetje Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een paar weken geen of weinig tijd gehad om te bloggen en mailen maar nu gelukkig weer wel wat meer tijd.
    Leuk dat je een candy verloot. Je verjaardag staat al genoteerd op mijn kalender dus een kaartje sturen doe ik. De candy heb ik op mijn blog gezet zodat je mss nog meer kaartjes kunt ontvangen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe graag mee met je candy. Ik ben benieuwd of je op mijn verjaardag (13 november) een verrassing in petto hebt. Ik stuur je natuurlijk ook een kaartje. Ik stuur je zo meteen een mailtje voor je adres.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je je verjaardag met ons gaat vieren. Natuurlijk komt er een kaartje je kant op. Ga gelijk een mailtje sturen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jouw mooie kaart staat nog steeds te pronken op ons dressoir...natuurlijk stuur ik je dan ook een kaartje voor je bijzondere levensjaar! Leuk hoor om 40 te worden:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je staat op mijn kalender dus krijg je van mij ook een kaartje

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Altijd leuk om kaartjes met je verjaardag te ontvangen,
    ik vind het leuk om mee te doen :)

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hé Janneke, ik ga je zeker een kaartje sturen, dus je krijgt zo een mail van me :-)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Janneke,

    Dank je wel voor je kaartje voor Jeroen... Hij vond het super leuk om zoveel kaartjes te krijgen en het is echt heel fijn dat mensen met je meeleven... De operatie is goed gegaan en hij kan nu door 1 oog goed kijken.. alleen moet hij wel een leesbril dragen.. Dus met 1 oog kan hij goed veraf kijken maar niet dichtbij en met het andere kan hij niet goed veraf kijken maar wel lezen... de eerste dag viel hij dan ook bijna van een opstapje.... We kunnen bijna niet wachten tot het volgende oog word geopereerd ;-)
    Maar ik zie hier dat je bijna jarig bent en dan nog een mijlpaal ook 40 jaar!! Dan begint het leven pas hè, zeggen ze ;-) Ik wil je dan ook graag feliciteren door middel van een kaartje... ik doe je zo even een PBje voor je adres.

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk idee Janneke, ik doe graag mee!
    Lieve groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Jannke , doe ook graag mee en je kaartje ligt
    al klaar om op de postbus te gaan morgen .

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Janneke. Dat haal ik niet meer, wat betreft een kaartje. Ik heb je in mijn verjaardaglijstje gezet. Ik heb gisteren van alles om te maken naar beneden gehaald. Ik kan boven nergens bij. Kan ook niets afmaken, want veel ligt onder grote zeilen plastic en moet door devele dozen die die verandering boven teweeg brengt wel een polsstok nemen. Donderdag kan ik misschien weer ergens bij, maar dan ha ik met mijn kleindochter aan de slag alles schoon te maken. Er is gezaagd in gipsplafond en muurtjes. Echt je wil het niet weten. Gelukkig had ik al fotoos van mijn kaarten gemaakt, zodat ik ze wel op het blog kan zetten. Maar het is echt nog nooit hier zo'n puinhoop geweest. Heb ook geen kopje meer schoon. 6 man op de koffie zijn we hier niet meer gewend. Nog zo'n dag, brrrr
    Kon zelfs niet naar het toilet (geen water) Pas om 3 uur weer. Morgen kunnen we ook nog niet douchen. Pas om 4 uur als de electricien is geweest. Gelukkig hebben alle buren het. Om de beurt dan. 30 huizen.
    Dus je kaartje moet maar wachten tot volgend jaar.
    Ik wens je natuurlijk wel een heel fijne verjaardag. Geniet ervan. Met of zonder kaartjes. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Helaas ben ik te laat met je candy mee te doen.
    Alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen