woensdag 8 oktober 2014

Christmas Village

Pff ...
Soms is het maken van een kaartje een hele bevalling.. Herkennen jullie dat?
Bij het MDD -blog is de opdracht om een kaartje in monochroom kleuren te maken.
Ik had hele ideeën in mijn hoofd en was begonnen met een kaartje in herfstkleuren, super mooi maar net niet helemaal monochroom..
Dus maar weer weggelegd en met andere kleuren aan de slag gegaan.


Ik liet het eindresultaat al twijfelend aan manlief zien en zijn reactie was ; " mmwa, ik mis wat kleur ..."







De volgende producten heb ik gebruikt:

* MD afbeelding ontworpen door Tiny
* MD pretty papers bloc Wintertime
* Cirkel 1201
* Kerststerrenrand LR 0134
* COL 1329 Christmas Village
* Glitterlijm
* Distress inkt blue TH
* Sterren Xenos
* Ribbon

Toch wil ik het kaartje meelaten doen bij :

Marianne Design challenge  Kerstkaart

Marianne Design Divas    Monochroom

Groetjes Janneke

25 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Janneke en tussen haakjes (je moet manen geen mening vragen. Of ze vinden het mooi of niet, maar er zit niets tussenin)
    Leuk dat je die hele oude plaatjes hebt gebruikt. Ik heb ze ook nog liggen.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie wat bewaard Anita, die heeft wat!
      Het blijven mooie knipvellen...

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  2. Prachtige kaart !!!
    Leuk dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt, heel mooi gedaan.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Gr.Thea
    DY Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou het is je wel gelukt want je kaart ziet er geweldig mooi uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janneke,
    ja, monochrome kaarten blijven lastig, je kunt dan geen kleuraccenten toevoegen, maar jouw mooie strik, haalt het geheel wel op..wat heb je het plaatje mooi verwerkt, als ster en de hapjes ook gebruikt, top gedaan,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik mis helemaal geen kleur hoor Janneke, vind het juist prachtig zo!
    Het een schitterende kaart.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Janneke, inderdaad een lastige opdracht maar het is je prima gelukt!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, maar wij zien dat niet hoor dat het een hele bevalling was... wij zien alleen een schitterend eindresultaat...

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Janneke!!
    Dank je wle voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HOI Janneke. Prachtig deze kaart, Heel leuk met de sterrenrand er helemaal omheen. dit is een heel mooi plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het moest misschien uit je tenen komen Janneke maar het is een beauty. Een hele mooie winterse kaart en leuk idee om die afbeelding zo in stervorm te maken. Er valt zowiezo veel moois te ontdekken. Ik vind het een plaatje,
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kerstkaartje Janneke heel leuk gedaan met de sterrenrand er langs.
    Leuk dat je weer met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Janneke,
    heel herkenbaar! Ik heb het vaak vee mooie in mijn hoofd zitten dan het uit mijn handen komt. Je kaart vind ik wel erg mooi geworden!
    Ook het geglitter is goed te zien.. en dat is vaak zo leuk op een kerstkaart.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janneke,
    Ja ik herken het ook hoor, soms loopt een kaartje niet zoals je het wil, dan leg ik het ook opzij en begin opnieuw, dus heel herkenbaar! Je monochrome kaartje is super, best lastig als je er geen kleuren aan toe mag voegen hè!
    Je kerstkaart is echt prachtig en mooie sfeer met de glitter!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi kaartje in deze kleur echt winters groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt,leuk met de ster.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een gave kerstkaart!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaart is prachtig Janneke ,niks mis mee hoor.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow schitterend!! Dit is nu echt een mooie monochrome kerstkaart. Perfect voor onze Marianne Design Divas challenge. Bedankt voor je deelname weer, succes!
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze zware bevalling heeft wel een hele mooie kaart opgeleverd. Prachtig resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card!
    Mihaela, MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sorry dat ik niet eerder reageerde maar ik ben heel druk voor de demo. Dit moet ook tussen al werkzaamheden gebeuren.
    Wauw, wat heb je een schitterende kaart gemaakt voor onze challenge! Fijn dat het je toch gelukt is. Het is ook best een lastige opdracht enne....de volgende wordt ook knap lastig :(
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen