dinsdag 28 oktober 2014

Herfst

Welkom herfst...
en een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers!
Wat leuk dat jullie hier een bezoekje komen brengen,
ik waardeer dat enorm en geniet ervan om jullie reacties te lezen..

De herfstvakantie zit er weer op, en we kunnen terugkijken op een heerlijke week. 
Zelf moest ik 2 avonden werken, en ook de kinderen hebben twee dagen gewerkt. Maar de dagen dat we vrij waren hebben we het het goed van genomen!
Ik vind de herfst zo'n prachtig seizoen, met al zijn kleurenpracht.
Zondag liepen we door het Gouwebos en zagen hele mooie grote paddestoelen staan, rood met witte stippen.
Jammer genoeg had ik geen telefoon bij me om er foto's van te maken.
Vanmorgen heb ik nog getwijffeld om er nog naar toe te fietsen, maar het was hier zo enorm mistig dat ik het idee maar uit m'n hoofd heb gezet.
Uiteindelijk ben ik maar met papieren paddestoelen aan de slag gegaan...




De producten die ik gebruikt hebt zijn allemaal afkomstig van Marianne Design.
Zelfs de letterlabels zijn van MD, en komen volgens mij nog uit het jaar NUL...

 






Het designpapier MD Eline's warm winter wishes werd bewerkt met o.a. distress ink vintage photo van TH. De cirkel CR1248 kreeg een mooi geborduurd stiksel, waarop het 3d plaatje van MD kwam.
De herten CR 1289 en denneappels LR 0286 aan de onderzijde van de kaart.
En aan de bovenzijde de labeltjes met letters van Eline. Elk label kreeg een eyelet waar ik een lintje aan bevestigde.




Ik weet echt niet uit welk jaar dit knipvel komt, maar nu komt het toch weer goed van pas ;-)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

* HobbyNu   - herfst 
* HobbyVision - herfst 
* Knutsels & Kadootjes - herfst 
* 3dNadia  - herfst 
* Duymelot - herfst 

Ook wil ik alvast degene bedanken die een berichtje hebben achtergelaten bij mijn verjaardagscandy .
Super leuk!!

Groetjes Janneke


22 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie herfstkaart Janneke! Ik zit weer te genieten van al dat moois! Helemaal leuk dat oude knipvel en wat staat het mooi op je kaart....wie wat bewaard...?! Ik vind het ook een prachtige periode, zeker met het rustige herfstweer, al was het hier ook wel een beetje mistig en grijs.
    Schitterend om al die paddenstoelen pracht te zien in het bos! Ik denk dat donderdag mijn laptop weer kan draaien, is gemaakt, maar ja nu moet er wer het één en ander worden geïnstaleerd...Word-outlook-Mail...maar krijg hulp!
    Fijne avond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Janneke,
    Ik vind het een prachtige kaart! Echt leuk!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige herfstkaart zo met al die paddenstoelen , Mijn favoriete paddenstoelen zijn ook die met rood met witte stippen.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig herfstkaartje Janneke, dank je wel om mee te doen met onze challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat koud en guur was het vandaag hè? Gister twijfelde ik of ik de ramen maar dinsdag (vandaag dus) zou zemen... 'k Ben blij dat ik het toch gisteren nog gedaan had. Kon ik vandaag lekker binnen blijven ;-)
    Schitterend mooi is je herfstkaart Janneke! De herfst heeft zulke mooie kleuren maar dan wel met een zonnetje graag...
    Hihi...en het knipvel is idd een oudje maar wie wat bewaart hè? Ik heb ook nog van die oudjes en soms komen ze weer van pas.
    Fijne avond!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Wat een ontzettend mooie kaart,
    wowww echt te gek ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke,
    Wij hebben heerlijk koud en zonnig weer gehad, vanmorgen al vroeg aan de wandel met de honden, voor dat mijn man naar school gaat, alleen lopen met 2 lukt nog niet.
    Ik vind je herfstkaartje super en de labels zijn er echt heel mooi bij.
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Janneke een prachtige herfstkaart heb je gemaakt.

    Bedankt voor het meedoen bij Hobbyshop 3D Nadia

    Groetjes Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende herfstkaart. Supermooi vind ik hem.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zo lekker struinen door de bossen Janneke! En je kaartje...Wauw! Ik vind rood met witte paddestoelen altijd schitterend. Erg leuk hoe je ze gebruikt hebt op je kaartje en alle andere herfst tafereeltjes eromheen! Erg leuk met het oude knipvel! Ik heb het echt nog nooit gezien hihi. Maar ze zijn wel super leuk! Ook ik ga gezellig (proberen) mee te doen aan je verjaardags Candy! Maar ik kan hem nu niet plaatsen op mijn blog (zit nu achter mn telefoon en dat gaat wat lastig..).

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Janneke, wat jammer dat je je telefoon niet bij je had...maar ja het is soms wel eens lekker om niet bereikbaar te zijn. En je kaart is er niets minder mooi om geworden. Ik vind hem erg leuk. De labels met de letters zijn superleuk! Nog nooit bij iemand gezien, geloof ik.
    Leuk ook dat je meedoet bij ons van K&K!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Janneke,
    Wat is je herfstkaart mooi geworden ik kan ook zo genieten van de herfst zo mooi al die prachtige kleuren en paddestoelen. Ook ik ken het labeltjesknipvel niet, de labeltjes staan erg leuk op je kaart.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wij hebben hier vandaag genoten van een heerlijk zonnetje! Wat een mooi herfstkaartje heb je gemaakt, dat knipvel heb ik hier ook nog liggen!
    Leuk dat je meedoet bij K&K

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke herfstkaart Janneke. Ik vind het gaaf zoals je die letterlabels gebruikt hebt, ze zijn léuk...!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat heb je dit leuk gedaan met die labeltjes prachtig kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige herfstkaart is dit geworden. leuk met die label erop.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige herfstkaart en heel leuk dat je mee doet met onze challenge bij Hobbyvision.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi herfstkaartje, dank je wel om mee te doen met onze challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Janneke,
    dit ziet er schitterend uit! Mooie details en leuke spullen gebruikt. Een toppertje hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende herfstkaart. Prachtige kleuren ook.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen