maandag 13 oktober 2014

Moet je horen..

Een paar weken geleden kreeg ik een mailtje van Plony van het WLVC- blog .
Daarin vroeg ze mij of ik het leuk vond om de komende maanden als gastdesigner aan de slag te gaan binnen het team.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst heel stil werd en me een beetje ongemakkelijk voelde.. ( wow, waarom ik, kan ik dat wel, er zijn toch vast nog meer creatievelingen...)
Maar dat moment duurde gelukkig niet heel lang en al snel werd ik enthousiast en heb haar laten weten dat ik het heel leuk zou vinden!!

De afgelopen weken zijn de andere twee gastdesigners voorgesteld op het WLVC-blog, en vandaag is het mijn beurt !
En dus mag ik het vandaag ook op mijn blog van de daken schreeuwen, hihi...


 
Elke 3e en 18e van de maand is er een leuke challenge, doen jullie gezellig mee??

Groetjes Janneke

19 opmerkingen:

  1. Creatievelingen genoeg maar onze keuze viel o.a. op jou en als we getwijfeld hadden of je het wel kunt dan hadden we je niet gevraagd hahaha. Go for it girl....welkom bij WLVC en geniet ervan want dat is heel belangrijk. Het is een hobby dus daar moet je plezier en ontspanning uit halen. Fijn je erbij te hebben. Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve woorden Plony!
      Ik ga er zeker van genieten en ben blij met het warme ontvangst binnen het DT.

      Liefs Janneke

      Verwijderen
  2. Erg leuk voor je Janneke! Succes en het gaat je ongetwijfeld lukken!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, gefeliciteerd!! En veel plezier de komende tijd bij wlvc.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janneke,
    Wat een geweldig nieuws Janneke en je hoeft zeker niet twijfelen je kunt het, dit is echt iets voor jou. Ik wens je heel veel plezier met deze uitdaging ik ben nu al benieuwd naar jou creaties.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janneke. Gefeliciteerd . Heel leuk dat je GD op het blog van WLV mag zijn. IK heb er net al gekeken. Je hebt hele mooie creaties gemaakt. Veel succes en plezier met deze uitdaging. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja super! Welkom bij de club! (nogmaals) hihihihi..
    Gaat helemaal goed komen hoor!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Janneke,
    wat leuk voor je !! van harte gefeliciteerd.,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat superleuk voor je en ja natuurlijk gaat jou dit heel goed lukken. Je maakt altijd superleuke kaarten dus dat komt zeker weten goed. Veel succes en ga ons maar lekker verrassen. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd wat leuk veel susses het zal je best lukken je maakt zulke mooie creatie,s groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk janneke en van harte gefeliciteerd en veel succes en creatieve ideetjes
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zeg, ben benieuwd en vooral gefeliciteerd !
    groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jannneke,
    Je hoef absoluut niet aan jezelf te twijfelen, want je maak prachtige kaarten!
    Heel leuk voor je dat je werd gevraagd als gast DT en veel plezier en succes bij WLVC! En we zien het moois wel voorbij komen!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Janneke, we zien je mooie kaartjes wel voorbij komen

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je gastdesigner mag zijn. Je kaarten zijn ook prachtig.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WOOHOOOOOOOOO dikke proficiat Janneke, heel veel plezier en succes met je DT-job!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Janneke,
    geen wonder dat Plony je gevraagd heeft hoor! Je kaarten zijn prachtig en je kunt het goed, de vintage stijl! Veel plezier de komende tijd.
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hartelijk gefeliciteerd Janneke !!!!
    Heel leuk dat je bent gevraagd door Plony.
    Je kunt het ongetwijfeld hoor .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen