zaterdag 18 oktober 2014

Vintage cadeautasje

Vandaag is de nieuwe challenge bij WLVC van start gegaan.
Het thema deze keer is niet zo heel moeilijk.... ALLES MAG, als het maar wel vintage is!

Ik heb een vintage cadeautasje gemaakt.


Het sjabloon van het tasje (koffer)is van Rayher, verder heb ik een vintage afbeelding en een craftables CR 1241 van Marianne Design gebruikt.Het design papier is van Mix & Match Vintage Experience en werd bewerkt met distress inkt van TH.
Ook kon een flinke bloementoef, kant, parels en brads niet ontbreken.

Ik ben benieuwd naar jullie "alles mag creaties"...

Doen jullie gezellig mee met deze challenge??

Groetjes Janneke

22 opmerkingen:

  1. Een prachtig begin als gastdesigner bij WLVC. Je tasje ziet er geweldig uit en we verheugen ons al op je volgende bijdrage.
    Een heel fijn weekend. Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een chique handtas Janneke, dat is een cadeautje op zich. Wat een leuk idee om deze creatie te maken, práchtig...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Janneke! Zelf ben ik ook vaak in de weer om leuke cadeautjes te maken en ik moet zeggen dat deze gelijk mijn hart steelt! Schitterend gemaakt! Kun je me vertellen waar je dit sjabloon hebt gekocht?

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janneke,
    wat een mooie creatie heb je gemaakt en tot in de puntjes afgewerkt, MOOI,
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janneke,
    dat heb je weer heel mooi gemaakt zeg! Alles mag is inderdaad iets makkelijker dn een specifieke opdracht. Dus wie weet zie je mijn creatie nog verschijnen....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fantastisch mooi vintage tasje leuke details .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Janneke,
    Wat een schitterend tasje, mooi patroontje en prachtig gecombineerde details zoals de vlinders en de bloementoef ! Knap hoor !
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom ook even bij jou kijken. Wat een lief tasje heb je gemaakt. Dat vindt vast wel snel een weg naar iemand die je er een plezier mee doet. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hij is helemaal geweldig geworden daar kun je wel mee aankomen hoor! Heerlijke kleuren combinatie! Schitterende binnenkomer!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart in prachtige vintagekleuren. Superleuk gedaan!!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi tasje Janneke, ik ben weg van de bloementoef!
    Je bestelling is vandaag met de post meegegaan, dus als de post meewerkt zal dat morgen komen!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog en heel leuk dat je ook volger bent geworden! Natuurlijk ben ik ook bij jou komen kijken en wat maak je schitterende dingen. Ik ben helemaal weg van dit vintage tasje Super mooi gemaakt in mooie kleuren en met mooie details erop! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi vintagetasje heb je gemaakt. Mooie bloemen heb je gemaakt.
    Knap gedaan.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janneke,
    Wat een prachtig tasje heb je voor het wlvc blog gemaakt!
    Lief plaatje en hele mooie bloementoef!
    Ik zag dat je mijn volgster bent geworden, leuk dat jeijn creaties de moeite waard vindt!
    Ik ga je natuurlijk ook volgen ( al ben ik de laatste tijd vrij slecht in blogs bijhouden) .
    Succes met de dt schap en geniet van een fijne week.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waaauw wat een ontzettend mooi vintage tasje! En weer zoveel details :) Super de super!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend je vintage tasje Janneke !!
    Het is een dotje hoor ,wat een leuk modelletje .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Janneke,
    Wat heb je een schitterende tas gemaakt, echt heel mooi!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Janneke, dank je wel voor je berichtje op mijn blogpost! Ik heb eens jouw blog bewonderd...geweldig!! Wat een prachtige kaarten maak je. Volgens mij ben je een echte MD fan! Super! Ik ga je volgen hoor:)
    Fijn weekend,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave en prachtige creatie.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Janneke,
    Wat een prachtig vintage tasje ... prachtige scrap, hele mooie details, dus ik vind het geweldig mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

  21. Wat ontzettend mooi gemaakt ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen