woensdag 19 november 2014

Happy Me

De afgelopen weken mocht ik nog niets verklappen en dat was soms écht heel lastig...

Maar vandaag mag ik me voorstellen als nieuw DT-lid bij het Scr@p-Cards challengeblog!!




Begin oktober kreeg ik een hele lieve mail van Gerie waarin ze vroeg of ik het DT wilde komen versterken.
Terwijl ik het mailtje las, kon ik alleen maar " ooh en ahh" roepen en zat te stuiteren op mijn stoel. Manlief en de kinderen zaten mij met verbazing aan te kijken en vroegen zich af of het wel goed met me ging ;-)

Ik heb ontzettend veel zin om samen met Gerie, Anita, Marja en Martine aan de slag te gaan. En vanaf januari kunnen jullie ook van mij een bijdrage verwachten.



Komen jullie gezellig een kijkje nemen op het Scr@p-Cards challengeblog??


Groetjes Janneke


20 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Janneke! En terecht!
    Veel plezier en succes als DT lid
    Liefs Ryanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janneke,
    superleuk voor je ! jij past volgens mij prima in 't team..
    ben benieuwd wat je weer voor moois gaat maken,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kon gewoon niet uitblijven Janneke, blogland heeft je ontdekt met al die onwijs mooie creaties van je..dikke proficiat en heel veel succes en plezier met deze nieuwe uitdaging!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk voor je . Gefeliciteerd.
    Je maakt ook hele mooie creaties.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, hand de vlaggetjes maar buiten...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janneke. Gefeliciteerd ! Fijn voor je dat je in dat ,leuke team mag zitten /. Je maakt altijd schitterend kaarten...... Genieten dus. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Janneke
    Heel leuk dat je ons team komt versterken in januari , kijk er al naar uit.
    Liefs DT Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke, wat leuk! Gefeliciteerd hoor en heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke reactie van je Janneke!!!! En wij hebben er heel veel zin in met z'n allen! Heel veel plezier bij ons Scr@p-Cards team! maar dat gaat helemaal goed komen. Jij HAPPY.....Wij HAPPY!!! Ik kijk uit naar je mooie werkjes en we spreken elkaar op het blog! Fijne dag nog en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Super zeg!
    Hahahahaha ik zie je al stuiteren.... ;-)
    Hartstikke leuk en heel veel succes! Ben benieuwd naar al je creaties!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd en veel suc6, daar wordt een mens idd happy van!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk voor je ik wens je heel veel sucses groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Janneke,
    ja hang de slinger nu maar uit. Leuk!
    Gezellig dat je bij ons team bent gekomen en ook wij hebben er zin in.
    Samen met jou erbij.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Janneke ... wat een prettig nieuws zeg, ik kan best geloven dat je daar super blij mee bent. Gefeliciteerd en ik ben benieuwd wat voor moois wij van jou gaan te zien krijgen ..
    Vele groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Janneke
    Ik kijk al uit naar al die mooie creaties die je gaat maken.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo, dat is nog eens leuk nieuws !
    Congrats !
    groetjes !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk Janneke! Echt iets voor jou Volgens mij pas je perfect in het team.
    Heel veel plezier als DT-lid!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen