donderdag 13 november 2014

Uitslag verjaardagscandy

Lieve blogvriendinnen,

Ik zit nog helemaal na te genieten van mijn verjaardag, en wat ben ik ontzettend verwend met mooie cadeautjes!
Van Arnold kreeg ik ter ere van mijn 40e een heel mooi zilveren sieradensetje. Janine heeft me verwend met winter-woonaccessoires en van Arjan kreeg ik designpapier en plakparels.
En ook door familie en vrienden ben ik flink verwend... Cadeaubonnen, geld, woonaccessoires, een tegoed bon voor een high-tea en een uitnodiging voor een heerlijke lunch!!


Maar ook door jullie ben ik overladen met felicitaties en kaarten en ze staan allemaal te pronken op de kast!!
(helaas is de foto door de schemer niet zo mooi)



De postbode moest eergisteren de post in  3x  naar binnen gooien!!
Wat is dit genieten zeg, om zoveel mooie kaarten te mogen ontvangen, ontzettend bedankt daarvoor!
Eén voor één prachtige creaties en met liefde gemaakt en verstuurd. Jullie weten wel waar ik van houd ;-)
Er zat zelfs een kaart bij met een klein cadeautje, bedankt Diana! En de kaart van GerJanne mocht ik pas gisteren bij het ontbijt openmaken... En ik zag dat een aantal van jullie zelfs een blogbericht over mijn verjaardag hadden gepost.. wat ontzettend lief XXX

Maar dan gaan we nu toch echt over naar de verjaardagscandy!!

Onder leiding en toeziend oog van Janine, werd de visite langs de kaarten geleidt en mocht iedereen punten geven.
Dit werd nauwkeurig bijgehouden door dochterlief.. Wat had ze er een plezier in.
Nadat alle punten opgeteld waren kwamen we tot de ontdekking dat 6 kaarten even hoog hadden gescoord....

Dat waren de kaarten van Gerie, Anita, Plony, Ellie, Durvina en Tineke !




Omdat ik 3 candy's heb weg te geven, hebben we de namen in een "hoge hoed" gestopt en flink door elkaar gehusseld...

                                ...

                                ...


En daar kwam de volgende Top 3 uit!!


 

Tineke, Ellie en Plony  van harte gefeliciteerd met jullie Top 3, de candy komt z.s.m. jullie kant op!

Ellie zou je mij nog even je adres willen doormailen?

Ik wil iedereen nogmaals hartelijk bedanken voor de kaarten en felicitaties, ik ga hier nog héél erg lang van genieten!!

Liefs Janneke


16 opmerkingen:

  1. Alsnog van harte gefeliciteerd met je 40e verjaardag Janneke en je bent idd heerlijk verwend! Van mij geen kaartje zoals je al lang hebt gemerkt, het was een moeilijk besluit maar ik heb besloten het bij mijn adresboekje te houden vwb verjaars- en kerstkaarten en daar heb ik het hele jaar door meer dan genoeg werk aan. Maar gelukkig hebben andere blogdinnen beeldige creaties voor je gaamkt dus de top 3 van harte proficiat met het winnen van de candy!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begrijp het helemaal Irene, ook een felicitatie op mijn blog waardeer ik enorm!!

      Liefs Janneke

      Verwijderen
  2. Jeetje Janneke!! Je bent inderdaad goed verwend, haha!
    Super leuk om alle kaarten zo bij elkaar te zien.
    Tineke, Ellie en Plony van harte gefeliciteerd met jullie plek in de top 3 en vast veel plezier met jullie Candy!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een post zeg!! En overwegend roze zie ik...
    Mooie winnaarskaarten hoor! Super!
    Van harte aan de winnaars en geniet jij nog maar lekker na!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janneke,
    Wat een super leuke post allemaal en hele mooie cadeaus gehad. geweldig!!! Leuk dat bloggen hè.
    Ik vind het een hele eer datbik bij de laatste 6 hoorden. Dankjewel aan je familie voor de waardering! En natuurlijk gefeliciteerd Plony, Ellie en Tineke met jullie top drie plaatsen!
    Dankjewel voor deze kans Janneke!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. alle winnaars van harte gefeliciteerd!!!
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janneke . WT fijn dat je zo verwend bent op je verjaardag leuke sieradenset! En de rest wat je gekreg
    enhebt is ook erg mooi. Wat fijn dat je zoveel mooie kaarten hebt gekregen.. Top 3 Dames gefeliciteerd. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je flink verwend Janneke met mooie kado's!
    En schitterend zijn al je kaarten!!! Hihi....zouden we weten dat je van roze houdt??? Leuk dat Janine de telling van de visite zo bijhield. Helemaal leuk dat ik samen met Ellie en Plony overbleef. Ik ben aagje wat er hier op de mat komt te vallen.... Alvast bedankt!
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé Janneke,
    Wat een super verwendag heb jij gehad zeg! Dat is genieten om zoveel mooie kaarten te krijgen uit blogland! Tineke, Plony en Ellie terechte winnaars en wat leuk dat Janine de telling van de mooiste kaartjes deed, hihi Meesterlijk idee zeg en stiekem voel ik me ook vereerd bij de 6 uitgekozen kaartjes te zitten. Vorig jaar kreeg ik ook zoveel verjaardagspost en heb toen een frame gemaakt met kippengaas ertussen en daar kunnen heel veel kaartjes aan, dit staat zo gezellig op mijn knutselkamer. Ga nog maar heerlijk nagenieten van alles en uitzakken, hihi Je weet in ieder geval wel dat je 40 bent geworden, wat nog heerlijk jong!!!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Janneke,
    Wat leuk om te horen dat je zo'n geweldige leuke verjaardag hebt gehad 40 jaar worden heeft ook wel iets speciaals en dan mag je ook wel extra verwend worden. En je bent lekker verwend met hele leuke cadeaus en met heel veel zelfgemaakte kaarten van je blogvriendinnen super leuk voor je. Je kunt op een hele bijzondere verjaardag terugkijken ik heb het zelf ook zo ervaren toen ik 40 werd. Ik werd toen ook extra verwend erg leuk. Ik vind het helemaal geweldig dat ik een van de gelukkigen ben die in jou top 3 zijn beland. Ik ga je gauw mijn adres mailen want ik ben wel erg benieuwd naar je verrassingscandy. Heel erg bedankt Janneke en geniet nog maar lekker na van alles.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooo....wat lief....Ik had je een kaartje gestuurd omdat je 1 van mijn team-meiden bent en dan vind ik dat ook heel leuk om te doen....nooit bij nagedacht dat ik een prijsje zou kunnen winnen....Fijn dat je zo'n heerlijke verjaardag hebt gehad en de andere dames die gewonnen hebben ...gefeliciteerd!!!
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je zo verwend bent met al die kaarten Janneke, gefeliciteerd

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad, leuk dat ik bij de top6 zat! hihihi
    Gefeliciteerd de andere dames met jullie candy!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je lekker veel kaarten gehad zeg, gezellig hoor.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janneke,
    wat heb jij lekker veel kaarten ontvangen
    hoop dat je een fijne verjaardag heb gehad
    fijn weekend
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Wat heb je veel en mooie kaarten gekregen, heel erg gaaf,
    en zo leuk dat je er ook een candy van gemaakt hebt !

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen