dinsdag 18 november 2014

Warme winter wensen in een doosje

Wat gaat de tijd toch snel, de dagen vliegen voorbij...
De Sint is gelukkig veilig in het land aangekomen en voor de kleine kinderen en hun papa's & mama's breekt er een drukke en spannende tijd aan!

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij WLVC .
De opdracht is: Vintage kerst ... alles mag!!

Het designteam heeft prachtige voorbeelden gemaakt om jullie te inspireren.




Er is een mooie prijs te winnen.... gesponsord door CreabyBea





Ik heb een geschenkverpakking gemaakt voor 2 stompkaarsen.
Dit ziet er toch feestelijk uit om weg te geven...





Op onderstaande foto zien jullie het patroon wat ik heb getekend voor het doosje.
De spellbinder tot de pijltjes door de snijmachine halen, zodat je alleen het bovenste deel uitsnijdt.




Het vintageplaatje heb ik met een kleinere mal uitgesneden en overdwars op het DP geplakt.
Ook heb ik de nieuwe craftable CR 1293 van Marianne Design gebruikt. Wat een prachtige mal is dit zeg.
Verder zien jullie de kerstroos LR 0122, en aan de voorzijde van het doosje heb ik  de dennetak LR 0181 en daarop de decorative elegance LR0157 bevestigd. Hier bovenop 3 roosjes die ik bewerkte met stickles glitterlijm voor een "frozen-look" .
Rondom het doosje een taupe kleurig kant en daarop een parelkoord zit.
Met het kleinste spellbinder een tekstbanner gemaakt, met daarop Warme winter wensen van MD clearstamps.

Deze creatie doet mee bij:

Duymelot design:  maak een kado-verpakking

AnMa creatief: kerst creatie

A Creative Romance: winter warmers


Mochten er nog vragen zijn n.a.v. het patroon, stuur me dan gerust een mailtje hoor!

Groetjes en een hele fijne dag toegewenst,

Janneke






22 opmerkingen:


  1. Wat super mooi hoe je dit gemaakt hebt,
    echt gaaf gedaan ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er geweldig mooi uit Janneke!
    Prachtig bedacht en gemaakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Janneke wat een super mooie creatie ... helemaal mijn smaak ...
    Prachtige kleuren, mooi modelletje, ik ga het op mijn to do lijstje zetten, super !
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi e creatie echt wel een leuk kerst geschenkje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou de ontvangster zal hier zeker heel blij mee zijn want het ziet er schitterend uit
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er echt schitterend uit Janneke!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is je geschenkverpakking .
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een mooie geschenkverpakking heb je gemaakt Janneke en super dat je mijn candy op je blog hebt gezet hopelijk volgen er meer die mij een kaartje willen sturen
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige Janneke,
    wat mooi is deze geschenkverpakking, leuk dat het plaatje uitsteekt, mooie mallen gebruikt, het ziet er super uit !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Janneke!
    Daar kun je zeker mee aankomen!
    Ook een prachtige kleuren combi ik hou echt van die pastelletjes!
    De ontvanger is een bofbips zeg! hihihihi
    Fijne avond!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gaaf zeg! Dat wil toch iedereen krijgen!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik raak weer niet uitgekeken Janneke! prachtige bij elkaar passende kleuren,
    zelfs de afbeelding is er op afgestemd! Het is absoluut een blikvanger en een topper!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Janneke, wat een geweldig mooie cadeauverpakking heb je gemaakt. Het past allemaal zo leuk bij elkaar. En helemaal knap dat je het patroon zelf getekend hebt. Mooi weggevertje en prachtige bijdrage voor WLVC.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige creatie Janneke, had hem ook al bewonderd bij WLVC.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Janneke,
    Wat heb je een super leuk kadoosje gefreubeld dit is echt een leuk kadootje om met de feestdagen weg te geven. Je hebt het doosje erg leuk gedecoreerd en lieve pastelkleurtjes gebruikt. Handig dat je ook nog even laat zien hoe je hem hebt gemaakt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is idd een leuk kadootje om weg te geven, erg mooi gemaakt.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Janneke
    ik vind het een hele mooie creatie en zo leuk om cadeau te geven.
    toppie!!
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooi! Misschien leen ik je idee in de toekomst eens! Crea groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OMW! this is so pretty and clever, I love it, thank you so much for joining us at A Creative Romance, Mel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super mooie creatie heb je gemaakt Janneke.
    Heel apart model is dit ,en prachtige kleuren .
    Leuk om kado te geven ,of te krijgen .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kerstcreatie!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief novemberchallenge.

    Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen