maandag 24 november 2014

Wit & Kraft

Terwijl het zonnetje zich van haar beste kant laat zien en de merel zingt alsof de lente eraan komt, ligt mijn werktafel vol met winterse plaatjes, kerststerren en ijskristallen..

Een heel hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers!
Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en gezellig om jullie hier te ontmoeten.
Heel veel plezier toegewenst!
 




Afgelopen vrijdag ben ik samen met Janine naar de Creabeurs in Rijswijk geweest.
Oeps, ik schaam me wel een beetje omdat ik ook al bij de KreaDoe was geweest.
En kijken, kijken en niet kopen is voor mij wel héél erg lastig ;-)
Gelukkig had ik voor mijn verjaardag ook nog geld gehad, dus heb dat eens ff lekker laten rollen.. haha.
Nee hoor, even zonder gekheid.. we hebben heerlijk uitgebreid gesnuffeld bij al het moois wat er te zien was.
Gezellig nog aangeschoven bij de stand van Marianne Design en een make & take gemaakt onder leiding van Neline .
Klik even op haar naam, dan zie je mooie voorbeelden van de make & take !

Ik heb o.a. de nieuwe mal van MD gekocht, en ben daar vanmorgen mee aan de slag gegaan.



 

 Voor deze kaart heb ik alleen producten van Marianne Design gebruikt.

* Afbeelding Winter Wonderland 3
* Clearstamps
* LR 0334  Nieuwe mal
* LR 0147 Schaatsen
* LR 0126 Dennetak
* LR 0122 Kerstroos
* CR 1252 Sneeuwster
* Col 1350 Letters
* Distress ink Vintage photo TH
* Tule & ribbon

Graag doe ik mee bij:

MarianneDesignChallenge -  Wit & kraft

MarianneDesingDivas        -  Winter

HobbyNu MD                      -  Kerstkaart

Knutsels & Kadootjes         -  Kraft op je kerstkaart


Groetjes Janneke







37 opmerkingen:

  1. Bofbips 2 van die gave beurzen achter elkaar bezoeken, heerlijk!!! Begrijp ik het nu goed dat je deze schitterende wintercreatie even op een ochtend maakt Janneke, niet te geloven, dat doe ik je dus beslist niet na!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben al dagen aan het broeden op dit idee hoor Irene ;-)
      En als ik dan een ontwerp in mijn hoofd heb zitten, kan het zomaar zijn dat het na een aantal uren klaar is!!

      Liefs Janneke

      Verwijderen
  2. Prachtige kaart Janneke, heel mooi afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Janneke
    Heel mooi ,prachtig van kleur en het plaatje en de schaatsen passen er leuk bij.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Janneke, wat mooi!!
    Het blijft een mooie combinatie het kraft en wit!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janneke, leuk toch om lekker op beurzen rond te snuffelen en ideeën op te doen. En ach, nu koop je wat meer en in het voorjaar en zomer is het meestal minder. Het is inderdaad net voorjaar, ben er vanmiddag lekker met de fiets op uit geweest en zit nu met een kopje thee van jouw mooie creatie te genieten. Geweldig zoals je de verschillende mallen gecombineerd hebt. De kleurencombi heb je knap uitgebalanceerd, heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je met die mooie nieuwe mal gemaakt Janneke!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi janneke
    dit ziet er wondermooi uit zowel de kleuren als de uitwerking in een woord GEWELDIG!!! en toch heerlijk als je op de beurzen ideetjes op kan doen
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke Heel leuk gemaakt met deze mal!. Leuke combi van materialen. Mooi zijn de schaatsjes erbij!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Janneke,
    Prachtig gemaakt zeg! Is echt wel een mooie mal he?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend mooie kaart heb je weer gemaakt Janneke. Er is zoveel moois op te zien, knap gedaan!
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Janneke het model vind ik erg mooi
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk toch lekker rond kijken en de euro's laten rollen, ik denk dat we dat probleem allemaal wel hebben! Je kaartje is prachtig er is zoveel moois te zien, bedankt voor je deelname bij K&K

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk om nog eens naar een beurs te kunnen. En nee, wij kunnen niet kijken, kijken en niet kopen ;-)
    Schitterend is je labelkaart Janneke!!!
    Ook gezellig dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janneke, verjaardagsgeld opmaken is nooit verkeerd op een beurs. Juist leuk!
    Je labelkaart is een plaatje.
    Leuk dat je meeodet bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk toch als je van je verjaardags geld deze mooie label mallen kon kopen! Het ziet er super mooi uit Janneke! Maar je bent wel een bofferd en naar de Kreadoe en naar Rijswijk, super leuk om bij Neline aan te schuiven hè! Zelf vind ik die schaatsjes ook nog steeds zo leuk! Toppie gedaan!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ze zijn prachtig he deze label mallen en je hebt er een schitterende creatie mee gemaakt.
    leuke details en de schaatsjes staan er super leuk bij.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aan zo'n prachtige mal kan niemand weerstaan denk ik ... Prachtig kaartje Janneke, heel mooi plaatje en leuk met de schaatsen. Knap geheel ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Janneke,
    Wat heb je er weer een mooie creatie van gemaakt als je maar eenmaal een idee hebt hè dat kost vaak de meeste tijd. Je hebt je nieuwe mal heel mooi gebruikt.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het ziet er schitterend uit Janneke.
    Wat een prachtige labels heb je gemaakt.
    Heerlijk is dat snuffelen op een beurs.
    De mal is super mooi.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend, echt een heel winters tafereeltje. Super mooi gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Janneke,
    leuk toch, dat je heerlijk naar twee beurzen bent geweest. Leuke mal van je verjaardags geld gekocht!
    Heel mooi geheel Janneke!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een beauty Janneke en wat jammer dat ik net deze keer niet op de stand van MDesign aanwezig was met een demo. Had je graag ontmoet.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tof zeg wat een super leuke creatie!
    Prachtige mal heerlijk dat je er zo gelijk mee aan de slag kon!
    En wat is nou leuker om dat even lekker voor jezelf nog even een kadootje te kopen hihihihi
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi kaartje. Erg mooi is je nieuwe mal,leuk met de schaatsen er bij.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi geworden! Leuk dat je de kraftkleur met inkt hebt gedaan! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Janneke ,
    Wat zijn die mallen toch mooi he je hebt er een prachtige creatie van gemaakt met gave details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Janneke,
    wat een beauty van een labelkaart en wat heb je prachtige mallen gebruikt toppie !!......;heel mooi en sfeervol
    fijne dag liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kaart !! Super gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart. Mooie mal ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je werkstuk is heel erg mooi en wat een mooie plaatjes heb je gebruikt. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super gedaan Janneke. Mijn vriendin en ik hebben ons voorgenomen volgend jaar maar naar 2 beurzen te gaan. Voorjaar Hardenberg, najaar KreaDoe. Maar of we ons daar aan kunnen houden....hahaha.
    Jij in elk geval bedankt voor het meedoen bij K&K met deze prachtige kaart.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik vind hem supergaaf
    bedankt voor het mee doen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen