maandag 1 december 2014

Feestmaand bij WLVC

Vanaf vandaag is het iedere dag feest bij WLVC  !!




Wij hebben de afgelopen weken heel hard gewerkt, zodat jullie elke dag een verrassing kunnen verwachten!!
Wil je niets missen?? Kom dan elke dag gezellig een bezoekje brengen bij WLVC

En zoals jullie misschien al weten, start ik vanaf vandaag in het DT :-)


Bij mijn vorige post was ik nog iets vergeten.....

Met mijn Herfstkaart won ik de eerste prijs bij Hobby Vision !!
Dat maakte mijn dag weer goed ;-)




Iedereen een hele fijne maandag toegewenst!

Groetjes Janneke


3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en succes als DT lid!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en nogmaals gefeliciteerd met je vast dt schap bij wlvc.
    En altijd leuk om een prijs te winnen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janneke,
    Heel leuk dat je een prijs hebt gewonnen, maar je herfstkaart was ook prachtig, dus dik verdiend! En ik kijk uit naar het moois wat je op het WLVC blog laat zien! Best wel druk zo deze in deze december maand, succes hoor!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen