zaterdag 13 december 2014

Gezelligheid & Kaarsjes

Vandaag is het de 13e feestdag van deze maand bij WLVC en daarvoor heb ik een mooie tag gemaakt.
Het heeft een shabby chique uitstraling gekregen, maar dat past toch wel bij een feestje?



Het plaatje is van Syta van Gelderen , in haar winkeltje vind je heel veel mooie plaatjes!!

Voor deze tag heb ik het scandinavian DP van CraftEmotions gebruikt.
Helaas is dat op de foto niet goed te zien, daarom hieronder nog ff een fotootje ;-)


Komen jullie vandaag ook nog even langs op het leukste vintage blog van Nederland???

Groetjes Janneke

17 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje Janneke. Super sfeervol en warm geheel. Erg mooi gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een beeldige tag Janneke, die stans is ook zo mooi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had hem al op het WLVC blog gezien, een prachtige warme tag!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk kom ik langs bij jou om deze sfeervolle label te bewonderen!
    Wat past alles weer super mooi bij elkaar Janneke, zo gaaf! Ik heb weer heel erg genoten van dit moois!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janneke Schitterend deze labelkaart. Wat mooi met dit papier. Geeft een mooi lief effect De mal is toch wel erg mooi. Super!, Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janneke,
    je tag is prachtig, wat een leuk plaatje, mooi papier en de afwerking weer top!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janneke,
    Ik kom net bij het leukste vintageblog vandaan hihi en kwam daar jou ontzettend mooie tag tegen, wow wat een gezellig sfeertje heb je op je tag gecreëerd. Fijn weekend.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige tag Janneke, ik had hem al bij het WLVC-blog gezien en kom even mijn complimentjes overbrengen..hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende tag Janneke! Prachtig is deze mal van MD en is "geknipt" voor jouw chique tag.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janneke,
    wat een prachtige tag heb je gemaakt! Mooie details en helemaal vintage. Geniet jij ook van deze donkere dagen? gezelligheid met warmte en kaarsjes.. Nog maar een week dan worden de dagen al weer langer! Dus geniet van deze tijd!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Janneke!! Echt een hoog "wow" factor!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooi gemaakt weer Janneke!
    Prachtig die zachte kleuren.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterend kerstlabel Janneke. Prachtig gemaakt. Top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hij is super leuk!
    Ik hou zo van dit sfeertje he....en het prachtige plaatje maakt het ook weer helemaal af!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje Janneke en geweldig mooi papier. Ik ben ook helemaal weg van de plaatjes van Syta ..
    Nu vlieg ik onmiddellijk naar WVLC ....
    Doei ... Odette.

    BeantwoordenVerwijderen