woensdag 3 december 2014

Kind & dier

Afgelopen weekend waren we een paar dagen weg ter ere van ons 20 jarig huwelijk.
Oooh wat gaat de tijd toch snel, en twintig jaar voelt eigenlijk helemaal nog niet zo lang...
Behalve als je het trouwalbum doorbladerd, wat waren we nog een stel broekies ;-)

En over tijd gesproken... we zitten alweer in de laatste maand van 2014.
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier moeten er écht nog een aantal kerstkaarten gemaakt worden!!

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt hebt voor de nieuwe challenge bij WLVC .
We willen graag een kaart zien met een afbeelding van een kind & dier.

En er zijn zoveel schattige plaatjes te vinden op internet... Onderaan dit bericht zal ik een aantal plaatjes voor jullie achterlaten!!


 
 




 
 
De volgende producten heb ik gebruikt:

* Dutch Doobadoo Shape art label
* Dutch Doobadoo paper art butterflies
* MD prettypaperbloc Nostagic Pictures
* Paperpad SL 04
* Joy! stencil 6002/0254
* Double dies
* Col 1324 Everyday banners & tekst
* Distressink TH Vintage photo

Doen jullie weer gezellig mee met deze challenge van WLVC??

Er is ook weer een hele mooie prijs te winnen van onze sponsor Live & Love Crafts

 

Zoals beloofd heb ik hieronder nog een paar schattige plaatjes voor jullie ....


 
 
 

Mocht je je vandaag een beetje somber voelen.... dan hoop ik dat dit laatste plaatje een glimlach op je gezicht kan toveren ;-)
 

Een hele fijne dag toegewenst!!

Groetjes Janneke

23 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Janneke. Leuk zo die dubbele labels. Dat ga ik ook eens doen. Bedankt voor het idee. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Janneke
    Je hebt weer en mooie kaart gemaakt , er is veel moois op te zien.
    En bedankt voor de plaatjes.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beeldige label Janneke en wat een leuke plaatjes, de laatste is echt om een giechelbui van te krijgen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janneke, wat een prachtige tag heb je gemaakt! Zo gaaf hoe jij de details verwerkt. Ook je kaartje voor mijn verjaardag is supermooi! In een blogbericht schreef ik dat mijn verjaardag nog niet afgelopen was omdat ik na de 26e nog post van jou ontving. En weet je wat? Je was niet eens de laatste! Zaterdag kwamen er nog 3 kaartjes!
    En ja, die jaren vliegen voorbij....Geniet ervan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik heb het gelezen hoor!!
      Omdat we weg zijn geweest heb ik niet alle berichten in mijn leeslijst bijgehouden ;-)

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige kaart/label Janneke en nog gefeliciteerd met jullie huwelijksdag.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, wat is je label mooi , Janneke.
    En bedankt voor je plaatjes ze zijn erg mooi.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooie tag heb je gemaakt Janneke!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi janneke
    wat een geweldig mooie en leuke tag een lust voor het oog en om te genieten ervan!
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé Janneke,
    Je bent vast lekker weg geweest! En ja, ik hoor ook tot diegene die nog als een gek aan het kerstkaarten maken is, hihi. Je hebt een prachtige label om te laten zien, staat ook nog steeds op mijn to do lojstje een dubbele label...je veren vind ik ook zo mooi! Het is weer een plaatje om te zien!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janneke,
    aan zo'n dubbel label was ik ook begonnen, maar of het af komt..
    die van jou ziet er prachtig uit en wat een lief plaatje!
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Janneke wat een prachtig labelkaartje ... ja ik ben ook helemaal weg van die mal. Jouw gebruikte kleurtjes zijn helemaal super en wat een plaatjes zeg ... daar word ik zeker heeel vrolijk van ... dank je wel hoor !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. enig labelkaartje heb je gemaakt, met veel mooie details

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het labeltje is prachtig Janneke met mooie kleuren.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige creatie Janneke.
    Wil je gelijk even feliciteren met je 20e huwelijksverjaardag. Ook wij waren dit jaar 20 jaar gehuwd in juni. Begrijp je helemaal als je zegt dat 20 niet eens zo lang aanvoelt tot je het fotoalbum bekijkt. Ik moet er altijd om lachen.
    Nog een hele fijne dag, groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Janneke, wat een supermooie kaart heb je gemaakt! Prachtig met al die schitterende details, heel erg lief. Persoonlijk ben ik helemaal weg van dit label...ik krijg er maar geen genoeg van hahaha! Ik wens je nog een fijne dag en alvast een goed weekend! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige label heb je gemaakt Janneke.
    Hartelijk bedankt voor de plaatjes ,erg leuk.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je labelkaart is schitterend Janneke. Ik ben ook nog niet klaar met de kerstkaarten. Ben ook nog druk bezig... Vind het ook nog steeds leuk. Jij heb weer zeer leuke details op dit prachtige label ebn wat een mooi kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Janneke,
    Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag wat gaat de tijd snel hè al voelt dat helemaal niet zo. Wij waren in november ook 20 jaar getrouwd. Leuk dat jullie een paar daagjes weg geweesd zijn wij hebben het gevierd met een etentje. Je label is prachtig zeg ik ga weer proberen mee te doen met jullie challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Janneke,
    Mooie tag heb je gemaakt .Mooi van kleur en leuke details .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Janneke,
    wat een mooie tag,met heel mooi's erop te zien
    en tof zeg dat je de foto's met ons wilde delen dank je wel
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen