maandag 15 december 2014

Onder moeders paraplu

Begin de dag met een dansje
begin de dag met een lach
Want wie vrolijk is in de morgen
die lacht de hele dag

Een vrolijke noot op deze regenachtige maandagmorgen..
Terwijl ik dit bericht schrijf liggen de meeste van jullie nog op één oor (hihi, het is een rustige nachtdienst).
De regen kletterd hier flink tegen de ramen en de wind giert om het gebouw heen.
Brrr....


Van het slechte weer lijken deze twee kinders geen last te hebben, alhoewel... het lijkt net of het jongetje iets bemoeidigends tegen het meisje zegt ;-)

De volgende producten heb ik gebruikt:
- Dutch Doobadoo shape art mal
- Kerstboom LR 0136
- Hulst LR 0244
- Poinsettia LR 0122
- Lantaarn LR 0191
- Text banner Col 1324
- Randstencil 6002/0365
- Sneeuwvlok Noordesign

Deze kaart doet mee met de volgende challenge;

AnMa Creatief -  Alles mag

Scrap my Dream - Kerst/Winter

Dit weekend zag ik tot mijn verbazing dat de 100ste volger zich heeft aangemeld op mijn blog.
Hoe leuk is dat... WELKOM hoor!!

Een hele fijne dag toegewenst allemaal,

Groetjes Janneke

21 opmerkingen:

  1. Ha die Janneke!
    Ja de meeste mensen liggen op 1 oor. Jij en ik niet. Hier is ook even rustig. Heb al wat hectiek gehad de afgelopen nachten dus het mag ook wel even...Je kaartje is erg lief! Kinderen hebben vaak minder last van regen dan volwassenen is mijn ervaring.En deze kinderen hebben geen idee, wat voor weer het hier is....
    Gefeliciteerd met je 100 volgers. Ik zag het ook al. Ik mocht mijn 250e begroeten! Maar ik blog ook al bijna 4 jaar hoor.
    Groetjes en werk ze nog als je dit leest!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha GerJanne,
    Wat gezellig dat je ook even online bent, tussen alle werkzaamheden door ;-)
    Dan mag ik jou ook feliciteren met je 250ste volger, dat is toch geweldig hé!
    Nou meid, werkse nog even en voor straks ... Welterusten!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, grappig he? Moet je vannacht ook nog? Ik heb mijn laatste nacht vannacht...
      Groetjes,
      GerJanne

      Verwijderen
  3. Supermooi kaartje, Janneke!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent er vroeg bij Janneke hihi ik denk dat je nachtdienst er inmiddels wel op zit. Mooi en lief lief kaartje laat je zien op deze maandagmorgen. Super zeg dat je nr.100 zich heeft aangemeld, je laat ook zulke mooie dingen zien dat er vast wel meer zullen volgen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Terwijl ik dit schrijf lig jij vast in dromenland Janneke, je kaart is schattig! en het plaatje ook!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind dat je prachtige creaties maakt !
    groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaart een plaatje Janneke, er is genoeg op te zien.
    Mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Janneke, hihi
    Wat weer een prachtige kaart en van die mooie kleuren geweldig!
    Het heeft een hele mooie Nostalgische uitstraling, ik geniet!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Janneke,
    wat een mooi en nostalgisch kaartje
    super mooi !! ook de kleurtjes
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janneke,
    wat een prachtig kaartje, heel mooi vintage sfeertje, leuk de ster in de hoek,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Janneke, ziet er weer prachtig uit!
    Erge mooi gedaan, pracht van een plaatje en kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Janneke gefeliciteerd met je 100ste volger ... Een pracht van een kaartje is dit ...wat een schattig plaatje ... heel knap weer ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat schattig!
    De vorm is prachtig en ook de kleuren vind ik erg mooi.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart Janneke, 100% vintage met mooie kleuren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Janneke Wat heb je een prachtig plaatje gebruikt de kleurtjes zijn erg mooi. Leuk gemaakt deze kaart met mooie details. Weer een top kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart Janneke! Heel erg leuk in vintagestijle met allemaal mooie Marianen Design producten. Het strikje met het bedeltje eraan maakt het helemaal af :)

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Janneke .
    Het is echt een plaatje !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart. Bedankt voor het meedoen bij Scrapmydream. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Handig zo'n rustige nachtdienst! Prachtig hoe je alles op deze kaart hebt gecombineerd!
    Dank-je-wel voor het meedoen met de DECEMBERchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen