zaterdag 3 januari 2015

Challenge 39 WLVC

De afgelopen maand hebben we flink uitgepakt bij WLVC en wat hebben wij als team genoten van alle reacties die jullie steeds weer op het blog achterlieten.
Echt ontzettend bedankt!!

Het feest is weer voorbij, de kerstversiering kan weer afgehaald worden en de kerstkaarten gaan mee naar mijn hobbykamer...
Waar ik nu zo ontzettend van baal, is dat er twee kerstkaarten spoorloos verdwenen zijn bij POST NL... gewoon foetsie en nooit bezorgd bij mijn blogmaatjes :-(

Vandaag gaan we weer van start met een nieuwe challenge !




De opdracht is als volgt:
Maak een vintage kaart/creatie en laat je inspireren door de kleuren van onderstaande foto. Graag willen we als extra een steekje op jullie creatie zien....dat mag met naald en draad zijn of een "nep"steekje met stift/pen.




Ik heb een verjaardagskaart met tag voor een man gemaakt...


 
 
 
 
 

Zelfs op een mannenkaart staat een stiksel mooi...

De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Afbeelding van StudioLight Photo vintage line
- Paperpad Studiolight
- Tag/vierkant CR1254
- Hoekje LR 0143
- Oldtimer LR 0198
- Klok CR 1234
- Distressink vintage photo

Klik hier voor de voorbeeldkaarten van het DT en laat je inspireren.. Doen jullie weer gezellig mee??

Mijn kaart doet mee met de volgende challenge:

Cards2Create  - Verjaardag

De Egel           - Alles mag


Groetjes Janneke

28 opmerkingen:


  1. Wat leuk dat je meedoet met onze eerste Challenge !
    Je hebt echt een hele mooie kaart gemaakt,
    gave kleuren en details !
    Zonde is dat altijd als er post verdwijnt en niet aankomt...
    Veel succes met de Challenge.

    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kaart.
    Leuk dat je mee doe met de challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Janneke, en die kleuren.......Super mooi hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeten te zeggen, dank je wel voor het mee doen bij Cards2Create. Veel succes
      xx Wilma DT

      Verwijderen
  4. Stoere kaart, Janneke!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Super dat je meedoet met onze eerste Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeeldkaart heb je gemaakt voor WLVC!!!

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janneke,
    ja jammer, dat jouw kaart voor mij niet is aangekomen, zo zonde, ook van het werk dat je er aan gehad hebt..
    Je hebt een prachtige mannenkaart gemaakt, leuk stikwerk, top gedaan!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke,
    je kaartje is super mooi! De kleuren zijn gaaf! En gelukkig is je kaart bij mij wel aangekomen. Hij is zo gaaf. Ik laat ze nog een tijdje hangen....De rest van de kerstspullen zijn opgeruimd, maar nee, de kaarten daar geniet ik zo van....
    Enne, heb je gezien dat je het pakker gewonnen hebt van Syta van Gelderen????? Bofferd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whaha, ik ben gelijk ff gaan kijken op facebook...
      Wauwie, ik val wel met m'n neus in de prijzen GerJanne!
      Bedankt voor de tip hoor ;-)

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  9. Reacties
    1. ...en dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

      Verwijderen
  10. Prachtige mannenkaart heb je gemaakt. Mooi met de klok en de auto.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super kaart in de kleuren van de challenge en ik lees dat je ook nog iets gewonnen hebt, goed begin van 2015 Janneke!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ongelooflijk gave kaart is dit Janneke. Echt helemaal super vind ik hem.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super gave kaart in deze kleuren Janneke, gefeliciteerd met je gewonnen pakket.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janneke wat schitterend. Wat een geweldige details. Super! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een schitterend kaartje gemaakt voor de nieuwe challenge ik vind hem super geslaagd. Ik ga weer proberen met jullie mee te doen. Wat een bofferd ben je dat je zo'n leuke prijs gewonnen hebt veel plezier ermee.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je kaart echt super origineel en wat creatief bedacht! Deze kleuren combinatie met stiksteekje zoals jij laat zien dat deze ook absoluut of misschien ook juist voor mannenkaarten kan! Ik vind hem echt gaaf!
    En dat kwijt raken van kaarten gebeurt mij ook regelmatig.....vaker dan mij lief is eigenlijk....
    Ik zag jou naam ook voorbij komen op facebook...super gaaf! Gefeliciteerd hoor en veel plezier daarmee!
    Fijne zondag!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Janneke,
    wat een prachtige voorbeeld kaart heb je gemaakt
    super gaaf gemaakt
    fijne zondag
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt Janneke
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WAUW dit ziet er geweldig uit en menig man zal hier blij van worden!
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt geweldig mooi Janneke!!! De kleuren mooi verwerkt en leuke details!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super gave mannen kaart.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Janneke, nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Wat een pracht van een mannenkaart laat je zien, ik vind hem super. Qua kleur en opbouw...een plaatje. Hopen dat als je zo iets moois verstuurt dat het toch zeker niet kwijt geraakt, nooit leuk natuurlijk. Dank je voor je deelname aan de challenge van de Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O, wat mooi en dan die prachtige auto erbij. Heel mooi verzorgd. Fijn dat je meedoet. Groetjes, Nelleke DT de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen