vrijdag 2 januari 2015

Een nieuw begin

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,

Op deze 2e dag van dit nieuwe jaar wil ik jullie een heel mooi, gezond en creatief 2015 toe wensen!!



 

En voor degene die met zorgen,verdriet en onzekerheid dit jaar zijn ingegaan wil ik heel veel sterkte toewensen.


Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor het gezellige blogcontact van het afgelopen jaar en hoop dat we elkaar ook dit jaar weer mogen inspireren.
Ook wil ik mijn stille volgers bedanken voor de bezoekjes op mijn blog...
Ik heb er zin in en heb nog heel veel creatieve ideeën waar ik dit jaar mee aan de slag wil gaan!


Ik wens jullie een hele fijne dag toe!

Groetjes Janneke













11 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Janneke,
    ook wil ik jou heel veel succes wensen in het nieuwe jaar
    en met je dt schap
    heel veel liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat mooi verwoord Janneke!
    Ik wens jou en je gezin ook alles toe wat jullie nodig hebben voor het komende jaar!
    Had nog niet gezien dat je bij Hobbyvision in het DT gaat wat tof! Die winkel zit dicht bij mij in de buurt ;-) kom er nog wel is!
    Ze hebben zeker een hele goeie aan je, en jij laat tenminste reacties overal achter ;-)
    Succes en we zien vast gauw weer nieuwe creaties voorbij komen!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jou de allerbeste wensen Janneke!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janneke,
    nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe DT-schap zó leuk, ik had het gisteren al gezien..Je tekst is prachtig! en..wat Jacomijn zegt klopt helemaal, het is belangrijk om reacties achter te laten als je in een DT zit..maar dat doe jij wel,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janneke,
    Jij ook een voorspoedig, gezond en creatief 2015 toegewenst. En wat leuk dat je ook voor Hobby Vision gaat designen echt iets voor jou heel veel plezier ermee.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janneke,
    ja ik had het al gezien. Wat een leuke verrassing en je past ook daar weer perfect! Heel veel plezier met je nieuwe uitdaging.
    Ook voor jou een gezond en creatief jaar gewenst.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOOO wat leuk dat je het HV team komt versterken gefeliciteerd.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Janneke, gefeliciteerd met deze nieuwe uitdaging en natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar. Wat een mooie spreuk is dat, dank je voor het delen...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Janneke gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging ...
    Ook voor jou een schitterend 2015 !
    Heel veel groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd Janneke met je nieuwe uitdaging en wat een mooie spreuk is dit.
    liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen