vrijdag 23 januari 2015

Hello sweet baby..


Lieve blogdinnen,

Bedankt voor jullie gezellige reacties nav mijn vorige kaartje. Ik heb ze met plezier gelezen...

Ik heb de laaste week niet veel op blogger gezeten.. en heb dus veel van jullie gemist.
Gelukkig ben ik het weekend vrij en ga dan weer eens gezellig een blogrondje maken !!
Ook wil ik mijn nieuwe volgers WELKOM heten. Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren met onze creatieve uitspattingen :-)

Afgelopen week is een collega van mij bevallen van een dochtertje.
Voor de kersverse papa & mama maakte ik een lief geboortekaartje met de naam en geboortedatum van de kleine meid.

 

 



Voor de basis van de kaart heb ik de DDBD Shape art gebruikt.
DP van Tilda en Marianne Design Hello sweet baby. Wieg COL 1313, Speld LR0217, Rammelaar LR 0307, Voetjes LR0305, Banner COL 1324, Bladeren LR 0164, Label LR0154, Letters COL 1350, Cijfers CR1282, Clearstamp Eline's babies

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Marianne Design Divas  -  Cijfers & Letters 

Knutsels en Kadootjes    -  Zilver

Card and Scrap               - Kant

Duymelot Design             - Geboortekaart

De creatieve zebra           - Nieuw

The ribbon girl                 - Pink


Zoals jullie gezien hebben is mijn lay-out veranderd in een standaard uitvoering.
Ik wilde graag mijn achtergrond veranderen, maar ik krijg het niet voor elkaar...
Zit hier met klotsende oksels en stoom uit mijn oren, grrrr...
Toch maar dit bericht geplaatst..
Vanavond moet ik tot 2.00 uur werken, dus dan komt het er ook niet meer van...
Komend weekend ben ik vrij en dan ga ik er nog eens rustig voor zitten!

Ja hoor, het is me gelukt om de lay-out te veranderen!!
Wil jij ook hulp bij het veranderen van je LO??
Klik dan op onderstaande link:

http://vintagemadeforyou.blogspot.nl/search/label/*%20Simple




Heel fijn weekend toegewenst,

Groetjes Janneke

29 opmerkingen:

  1. Wat een lief en prachtig geboorte kaartje.
    Wat een leuk idee om de voetjes in het bloementoefje te verwerken!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig geboortekaartje heb je gemaakt. Ik vind het mooi om de naam op een kaartje te verwerken. Dat maakt het een stukje persoonlijker. Ik denk dat de ouders deze wel een hele tijd zullen laten staan. Leuk dat je hem mee laat doen bij K&K.

    Creatieve groetjes, Monique DT K&K
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieflijk kaartje, heel mooi.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Janneke
    Heel leuk gemaakt zo met het labeltje, en wat een schattige voetjes heb je er op zitten. Prachtig geheel zo.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Janneke een prachtig, lief geboortekaartje, heel mooi met de naam op het kaartje ... dat zal door de ouders zeker heel er geaprecieerd worden ... Bij blog layouts van Sieta wordt het duidelijk uitgelegd Janeke. Veel succes !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige, schattige babykaart Janneke! Wat een mooie details heb je erop verwerkt. Daar zullen de ouders zeker heel erg blij mee zijn geweest :D

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met je LO, bij mij is het ook altijd een gedoe als ik eens wat nieuws wil,
    komt wel goed schatje..haha..
    Je hebt een lief geboortekaartje gemaakt, het wiegje is er erg leuk bij,
    fijn weekend,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi lief kaartje Janneke. En heerlijk persoonlijk, geniet van je weekend, en leuk dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi baby kaartje , en mooi gemaakt.
    En leuk dat je meedoet bij K&K.

    Groetjes Antoinette ( kleurenfestijn)
    DT bij Knutsels en kadootjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a beautiful babycard here, it´s just fantastic made and very very beautiful.
    Thanks sooo much for joining the challenge here at Card and Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Janneke,
    je kaartje voor de ouders van Sanne is enig! Altijd leuk in roze voor een meisje.

    Gezellig dat je meedoet bij K&K.
    En wat een rare tijd trouwens tot 2.00 uur. Nou ja, je bent tenminste het weekend vrij. Ik niet....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Janneke,
    Wat is je jaartje suoer gaaf, een geboorte vintage kaartje...helemaal leuk! En dat parel strikje op de kindetwagen valt mij dan op als hele leuke detail! Ik heb een nieuwe laptop en ben een week bezig geweest met een nieuwe blog achtergrond! Jij zat met klotsende oksels, maar ik kon dweilen, whahaha! Dus als jij er achter bent hoor ik het graag! Heb het al vaker gedaan, maar ik krijg het ook niet voor elkaar! Maar het zal me lukken en ga me er binnenkort weer over buigen! Gezellig weekend en suc6 met je blogachtergrond!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gerie,
      Het is me gelukt om mijn LO te veranderen!!!
      In mijn blogbericht heb ik een link gezet..

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  14. Hoi Janneke,
    Wat een zoet lief baby kaartje ,heel mooi geheel .
    Prettig weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige babykaart, heel mooi de voetjes in de bloementoef verwerkt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige babykaart.
    Je bloementoef is prachtig erop.
    Succes met de achtergrond van je blog. Hopelijk gaat het binnenkort lukken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een bjoetie!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is een heel lief kaartje geworden Janneke. Lief die voetjes in die bloementoef en die sluitspeldjes zijn net echt. De glans is duidelijk te zien op de foto. Succes met je layout.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig Janneke, deze lieve babykaart! Leuk hoor, dit model, je labeltje daar zo mooi verstopt, lieve wiegje en de bloementoef! Helemaal top voor de kleine Sanne! Succes met blogopmaak!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi,

    Wat een schattig babykaartje. Tof dat je meedoet met DCZ en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT De Creatieve Zebra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk geboortekaartje. Leuk dat er de naam er op hebt gezet
    en de geboortedatum.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Altijd leuk, babynieuws! Je hebt een superlief en heel persoonlijk kaartje voor de
    nieuwe kleine meid gemaakt Janneke! Bedankt voor je gezellige reactie op m'n blog,
    groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuk kaartje.
    Gezellig dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldige baby-kaart. Heel mooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Marianne's design Divas

    BeantwoordenVerwijderen
  25. very sweet card

    thanks for joining Our Challenge at Card and Scraps

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ben ik met mijn blogrondje bezig, zie ik dat ik hier op je blog nog helemaal geen reactie achtergelaten heb bij je prachtige kaart. Had 'm al wel op fb. langs zien komen. Het is echt een schatje hoor!

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een prachtige kaart Janneke, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Janneke,
    It is my first visit on your blog and I want to say I love the images from the top of your blog.
    About the card, well...it is adorable, love all details.
    Thanks for sharing your work with us at Marianne Design Divas!!!
    DT MIhaela

    BeantwoordenVerwijderen