maandag 12 januari 2015

Hobbykamer

Hebben jullie zin in een rondleiding??

Eind vorig jaar ( wat klinkt dat grappig hè..) hebben alle DT -leden van het WLVC  hun "hobbyhokken" op de gevoelige plaat vastgelegd en zo konden we eens gezellig bij elkaar een kijkje nemen...
Ik kan jullie vertellen dat het leuk is om te zien waar alle kaarten en creaties gemaakt worden!!
Maar voordat de camera gepakt kon worden, moest er eerst flink opgeruimd worden. Herkenbaar of niet??
Soms lijkt het net of er een bom ontploft is op mijn werktafel, hihi..

Vroeger zat ik gewoon in de huiskamer te freubelen, maar sinds we in dit huis wonen heb ik het kleinste kamertje tot mijn beschikking.
Het is zo fijn om de deur achter je dicht te trekken, zonder eerst weer alles op te moeten ruimen...





 Op het lange gedeelte van de werktafel staan mijn borduurmachine, lock-machine en naaimachine. Daarvoor staan wat bakken met design-papier.


Aan de muur twee planken met tijdschriftenbakken waarin ik diverse hobbybladen bewaar. Ladekastjes voor mijn bloemetjes en bedels. Een mand met allemaal clearstamps en nog twee weckpotten met knopen & lintjes..


Op het smalle gedeelte van de werktafel staat een ikea ladekastje met allerlei brads, eyelets, embellish e.d. Mijn onmisbare cuttlebug en aan de muur mijn Martha Stewart ponsen.
Daar boven een handmade kastje door manlief voor mijn lintjes e.d.
En aan de zijkant van de grote kast nog een kledinghanger vol met ......



Deze oude grenen kast heb ik gekocht voor een appel en een ei via marktplaats.
Geschuurd en gelakt en hij lijkt weer als nieuw...




Een gedeelte met allerlei kleuren cardstock en paperpads en designpapier


allerlei stoffen....


En een kastdeel met verf, inpakpapier en houten voorwerpen die nog liggen te wachten om opgepimpt te worden...



En dan zijn we aan het einde gekomen van de rondleiding in mijn hobbypaleisje....
Gezellig dat je een kijkje kwam nemen!!


Afgelopen weken ben ik ook nog met mijn neus in de prijzen gevallen!!

 
Met deze winterse kaart werd ik de random-winnaar van december bij AnMa Creatief 

En op facebook won ik een prachtig pakket bij Syta van Gelderen



Ook wil ik jullie laten weten dat ik uiteindelijk toch besloten hebt om niet deel te nemen aan het designteam van HobbyVision.


Ik wens jullie allemaal een goed begin van deze nieuwe week!

Groetjes Janneke





18 opmerkingen:


  1. Je hebt een leuke en gezellige knutselkamer, leuk om te zien
    bij anderen, en gefeliciteerd met je gewonnen prijs, is ook een
    mooie kaart ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hhaha die Janneke.je schrijft "ik heb het kleinste kamertje tot mijn beschiking" nou gelukkig knutsel je niet op het toilet maar op een super gaaf en goed ingedeeld leuk kamertje!!! Ik ben jaloers op het lichte plekje onder het raam. Dat is hier op zolder helaas niet mogelijk omdat je daar binnen komt en naast het raam de deur naar het dakterras zit maar (met leuker weer dan de laatste tijd) door de hoeveelheid glas toch nog best een lichte werkplek aan de muur en ook dolblij met mijn hok waar elke kaart opnieuw een bom ontploft maar niemand er last van heeft!
    Proficiat met je mooie prijzen, geniet er van!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janneke,
    wow, wat leuk om een eigen hobbykamertje te hebben!
    Leuk dat je ons dit wil tonen.
    Ik zie wel dat we elkaar een hand kunnen geven....heb ook vele lintjes en DP en doosjes om op te pimpen. Dezelfde kleur cutlle bug, hihi.
    Gefeliciteerd met je prijzen, altijd erg leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janneke,
    Leuk om je hobbyruimte te zien, iedereen heeft toch haar eigen manier van opbergen en verzamelen!!
    gefeliciteerd met je gewonnen prijzen en..
    een verstandig besluit, je kunt niet alles...
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janneke
    wat een mooi knutsel ruimte heb je.
    gefeliciteerd met je prijzen.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Janneke,
    wat heb je een gezellige knutselruimte met ontzettend veel (verschillende)spullen! Ik zie je zo zitten daar , ook voor het raam, net als ik op mijn hobbykamertje. Kun je zo lekker je gedachten laten gaan...
    En het heerlijke is dat je zo de deur achter je dicht kunt trekken en op een ander tijdstip kunt opruimen (als je dat niet vergeet dan he?)
    Leuk al die prijzen! En werd het je toch te druk om nog een DT erbij te doen?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janneke, wat een heerlijk knutselkamertje! En super zo'n ruime kast om alles op te ruimen. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi janneke
    je kamer ziet er geweldig uit en lekker vol met al je spulletjes en gefeliciteerd met je gewonnen prijzen kan je weer extra van gaan genieten!!
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om zo even in je hobbykamer te kunnen spieken: het ziet er erg gezellig uit!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig ziet je hobbykamer eruit Janneke! Heerlijk hè om een eigen plekje te hebben? Ik heb het nu bijna 2 jaar maar ik geniet er nog elke dag van. Eerst freubelde ik aan de eetkamertafel maar bij iedere maaltijd moest er worden opgeruimd. En nu kan ik het gewoon laten liggen ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een gezellige hobby kamer lekker alles bij de hand groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie hobby kamer heb je leuk dat we even bij je mogen binnen kijken
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie hobbykamer heb je Janneke :D En wat een kantjes en frutsels, ik snap wel dat jij zoveel ideeën en inspiratie hebt voor die mooie creaties van je! Prachtige prijs heb je gewonnen, daar gaan we vast nog iets moois van langs zien komen...

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet je kamer er mooi uit !. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Janneke een super leuke hobbykamer heb je ... en dat van die bom dat herken ik hoor ... maar je moet maar denken dat zijn ideeën die rond dwarrelen hahaha ! Gefelicteerd met je leuke prijzen ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tja, opruimen voor je foto's maakt is wel heel verstandig hahahahahaha, anders lijkt het kleiner dan het is. Jouw hokje ziet er prachtig uit, wat een heerlijke plek om te freubelen zo onder het raam, altijd goed daglicht.
    Gefeliciteerd met je prijzen bofkont, daar kan je weer prachtige dingen mee maken.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Janneke,
    Ik heb genoten van je rondleiding, wat een heerlijke hobbykamer heb je met fijn al je freubelspulletjes bij de hand. Ik maak mijn kaartjes aan tafel in de huiskamer ik kan mijn spulletjes gelukkig laten liggen omdat we in de keuken kunnen eten. Je bent lekker in de prijzen gevallen je boft maar, prachtig is het pakket van Syta.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Janneke,
    wat heb je een prachtige en ordelijke hobbykamer prachtig
    ook proficiat met je gewonnen prijsje
    heel veel liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen