maandag 5 januari 2015

I love chocolate....

I love chocolate....

Terwijl mijn goede voornemens van vorig jaar, om 10 kg aftevallen .... mislukt zijn..
Begin ik deze week gewoon lekker met chocolade, hihi.
Nee, gelukkig geen échte.. want dan had ik de verleiding niet kunnen weerstaan!

Ik heb een geschenkverpakking voor chocolade gemaakt. En aangezien mijn voorraad met doosjes & cadeautjes aardig aan het slinken is, kan ik hier binnenkort vast wel iemand blij mee maken...










Het patroon komt uit het boek Tilda's Kerstideeën..

Als basis heb ik rood cardstock gebruikt. Daarna het patroon iets kleiner getekend op DP Pretty papersbloc French Roses van MD en bewerkt met Distress inkt Vintage photo. Met de Creatable van Petra van Dam LR 0240 heb ik aan de voorzijde een opening gestanst. Hierachter heb ik mica bevestigd, zodat de bonbonnetjes er niet uit kunnen vallen.
Rondom een randje kant van Eline's buitenhuis. De tekst "geniet ervan " is een deel van de MD clearstamp CS0835 (lekker even lezen geniet ervan).
Verder heb ik natuurlijk de Col 1365, Col 1366 en Col 1367 gebruikt om het doosje aan te kleden.


Deze geschenkverpakking doet mee bij:

Marianne Design  - Chocolade geschenkverpakking

Creapaleis  - Alles mag

De Egel   - Alles mag


Ik ga nu snel de winterpeen en uien schoonmaken voor de hutspot!!

Eet smakelijk voor straks en een gezellig avond toegewenst,

Groetjes Janneke


31 opmerkingen:

  1. Dat ziet er lekker...ehh...leuk uit...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Janneke,
    jammer dat je voornemen niet gelukt is van vorig jaar. Ik zou ook meteen aan chocolade beginnen, hihihi. Geweldig dit doosje als geschenkverpaking voor chocolaatjes! Zeker weten dat je er iemand een heel groot plezier me gaat doen. Als je niet van chocola houdt ga je het spontaan lusten als je zit ziet!
    Dank je voor het meedoen bij onze eerste challenge van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kado ideetje is dit. Leuk om zo iemand eens lekker (!) te verwennen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hhaha dei Janneke, dacht even echt dat je gewoon aan de echte chocolade was begonnen met de groeten aan de slanke lijn (hier ook een snoepkont waar het dus niet bij lukt!!). Enig doosje heb je gemaakt!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi....gelukkig maar dat het neppers zijn ;-) Het is een supermooi kadoosje! Een erg leuk patroontje. Jammer dat ik het boek niet heb.
    Je vorige kaart vind ik ook schitterend!
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw dat is een schitterend doosje zeg. Prachtig gemaakt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Wat leuk dat je meedoet met onze eerste Challenge !
    En wat jammer dat je het niet gehaald hebt vorig jaar,
    maar nu heb je wel een doel voor dit jaar (ik doe mee hoor,
    moet 3x zoveel kwijt zien te raken, maar de helft is mijn
    doel voor dit jaar). Maar chocolade is ook zooo lekker, en
    wat je hier gemaakt hebt ziet er zooooo lekker, ehhh mooi
    uit, de ontvanger zal hier heel erg blij mee zijn ☺
    Veel succes met de Challenge.

    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke,
    je hebt een keileuke verpakking gemaakt, mooi papier,leuke mallen, helemaal weer top.
    Bij mij vliegen de kilo's er nu wel af, totaal geen eetlust als je griep hebt,
    dat is dus een voordeel, het enige dan, ben zo gammel..kan ook niet aan de kaart,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi en zo speciaal.
    Ja chocolade is ook zo lekke.
    Leuk dat je mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief doosje Janneke.....superleuk gedaan en mooi ook het papier wat je hebt gebruikt. Dat wordt een leuk cadeautje voor iemand.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig doosje Janneke ... Geweldig mooi papier en malletjes ...
    Met dit geschenkje zal de ontvanger best heel blij zijn ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja zo moeilijk afvallen met de feestdagen.... 4kg eraf en met de feestdagen er weer bij.....Maar je doosje is superleuk geworden en chocola is heerlijk en maak je anderen blij mee. Fijn dat je meedoet. Groetjes, Nelleke (DT de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Janneke,
    Wat heb je een super leuk chocoladedoosje gemaakt voor onze challenge, ik vind het een erg leuk modelletje en je hebt hem prachtig gedecoreerd.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    En uh succes met afvallen voor het geval je het weer gaat proberen hihi.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi doosje heb je gemaakt. Ik vind het een leuk patroon.
    Mooi afgewerkt.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh janneke wat een prachtige doos ziet er geweldig uit en schrale troost voor jou is dat ik ook altijd op mijn gewicht moet letten,hihi
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schattige doos zeg,echt gezellig! gr ramona

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Janneke! Ik ben er helemaal weg van!! Wat heb je dit ontzettend mooi gemaakt. Alles klopt, de kleuren, de verschillende stansen, de stempels. De roosjes en het lint/kant maken het helemaal af!
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig doosje Janneke!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super mooi doosje.
    Leuk dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf doosje met een lekker inhoud Janneke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow wat een prachtig doosje met chocolade Jolanda, mag ik vragen waar het patroon vandaan komt van het doosje?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi chocolade doosje om in te bijten ...Prachtig gemaakt leuke details .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig doosje om chocolaatjes in cadeau te doen Janneke. Allès klopt aan dit geschenkdoosje...super.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Allereerst nog een keer bedankt voor je felicitatie voor de geboorte van onze kleinzoon. Het is een lief en rustig mannetje en ik heb al heerlijk met hem gekroeld.
    Wat is je bonbondoosje prachtig geworden Janneke, leuk ook hoe je het pakje aan de bovenkant afgewerkt heb om van de inhoud maar niet te spreken. Mmmmmmm hahahaha

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wauw heel mooi gemaakt
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig chocoladedoosje Janneke, daar kun je beslist iemand blij mee maken.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen

  27. Super dat je meedoet met onze eerste Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi doosje geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel leuk gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen