woensdag 14 januari 2015

Reminder kaart WLVC

Vandaag laat ik jullie nog een kaart zien die ik gemaakt hebt voor de challenge van WLVC die nog loopt tot en met 17 januari 18.00 uur...


 

Ik heb de DDBD Shape Art square als basis gebruikt. Wat is dit toch een fijn product om kaarten mee te maken. Het design papier en vlinders zijn van Studiolight en kreeg rondom een stiksteekje met stift en het andere papier werd onder de naaimachine gelegd.
Het vintage plaatje is van Little Darlings Collection en de vlaggenlijn komt van La-La Land Craft Dies .



 
Zien jullie dat schattige fotolijstje wat ik gemaakt hebt met de Martha Stewart lichtgewicht klei ??

Op het blog van Hanny ( Tierelantijntjes ) kwam ik de lichtgewichtklei figuurtjes regelmatig tegen en was eigenlijk direct verliefd..
Zij heeft me een beetje uitleg gegeven en waarschuwde me dat het verslavend werkt, hihi.
Inmiddels heb ik diverse malletjes en het is echt heel leuk materiaal om mee te werken!


 
 
Doen jullie nog gezellig mee met deze challenge??
 
De opdracht is om een kaart/creatie te maken en je te laten inspireren door de kleuren van onderstaande foto én we willen graag een stiksteekje zien!!
 
 

 

Er is ook een mooie prijs te winnen en die wordt gesponsord door KREATRENDS

                                                          Groetjes Janneke


Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

Cards und More  -  use a doily 




9 opmerkingen:

  1. Hoi Janneke,
    wat een mooie reminder kaartje
    super mooi
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en mooie kaart Janneke,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh wat prachtig Janneke. Supermooi! Prachtig gemaakt . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo supermooi is deze kaart Janneke!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janneke,
    Wat een mooie kaart ,mooi van kleuren ,leuk plaatje .
    De vlagjes bovenaan zijn een heel leuk accent ...
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook erg mooi Janneke. Je bent op alle markten thuis. Geweldig!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje !! Weer zo heel anders. ik vind het knap!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje en dat fotolijstje is zo mooi er op.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Janneke your card looks so beautiful and the clours you've used are so amazing.♥
    Thank you for joining us at our “use a doily challenge” by Cards und More Challenge
    Hope to see you again and good luck
    Hugs and greetings
    Angela DT

    BeantwoordenVerwijderen