zondag 18 januari 2015

The sound of music..

Climb every mountain,
ford every stream,
follow every rainbow,
'til you find your dream..

Deze film blijft toch wel één van mijn favorieten hoor. Heerlijk meezingen met de liedjes of wegzwijmelen bij de blik van die knappe kapitein Von Trapp ;-)

Afgelopen woensdag had ik een gezellig freubel ochtendje bij mijn vriendin.
Ik had het plaatje met de viool (van Syta van Gelderen) al uitgeknipt en daar wilde ik graag een kaartje mee maken voor de nieuwe challenge van WLVC...
De uren vlogen voorbij en we hebben weer gezellig bijgekletst.. alleen mijn kaart was nog niet af..
daarom heb ik het s'middags maar thuis afgemaakt.
Terwijl ik ermee bezig was, schoten de liedjes van de Sound of music steeds door mijn hoofd.
Gelukkig was ik alleen thuis en kon ik heerlijk uit volle borst zingen ;-)  



 
 
 
 
 
 
 
Vandaag gaan we weer van start met een nieuwe challenge bij WLVC!

De opdracht is bedacht door Liesbeth en zij wil graag iets van embossing op je kaart zien.
Dat mag zijn door het gebruik van frantage/embossingpoeder maar je mag ook een embossingfolder gebruiken...

Ik heb gebruik gemaakt van een embossingfolder en een mal van Noor-design die door de embosser is gegaan. Onder de muzieksleutel is nog een piepklein stukje te zien van de embossingfolder (oeps..)

En de prijs voor de winnaar wordt gesponsord door: http://www.gerdas-hobbyshop.nu/



Doen jullie weer gezellig mee??

Groetjes Janneke


26 opmerkingen:

  1. Hallo Janneke
    Prachtig geworden je kaart, ja het was een gave film he the sound of music.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Janneke wat een leuk verhaaltje ... ik zie het al voor mij ... jij aan een kaartje en uit volle borst aan 't zingen ... top hoor ! Wat een kanjer van een kaartje , geweldig mooi en de bloemtoefjes zijn ook prachtig !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een gaaf kaartje, super gemaakt.
    De Sound of Music is inderdaad prachtig. Mijn dochter wordt bijna 11 en krijgt kaartjes voor de Musical The Sound of Music, genieten dus.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Do, re, mi.....ik heb de film op DVD. Kan hem kijken wanneer ik wil. Een echte klassieker. Je kaartje is geweldig. Het plaatje zo mooi in de mal verwerkt.

    Groetjes Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende muzikale kaart Janneke. Gaaf zoals je die "papierrol" aan de bovenkant uit hebt laten steken. Er valt echt veel te bewonderen...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, daar wordt je op zich al nostalgisch van Janneke, het blijft een klassieker!! Mooi om te zien hoe je de muziek in deze vintagekaart hebt "gestopt"! Prachtige creatie, alles weer zo mooi samengesteld! En bij jou moest ik natuurlijk ook even terugkijken want het is alweer een poosje terug dat ik in blogland een rondje deed.....nou, ook dat was de moeite waard! Het is een feestje om je kaarten en creaties te bewonderen en dan nog een rondleiding in je hobbyruimte erbij!! Prachtig hoor! Daar kun je ook lekker genieten van je hobby Janneke, wat zijn we rijk met dit soort ruimte's hé! Ook ik zo'n mooie plek....

    Groetjes en een fijne zondag!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOOOOOOO heerlijk die sound of music net zoals sissi die kan ik ook uren naar kijken, helaas mijn man vind het maar niks, maar goed dat er dus dvd,s bestaan whahaha. Je kaartje is geweldig en ook zo mooi met de kleuren combi en wat een een leuk idee het hartje met de muzieknoot erin ik heb juist die ander gebruikt met tekst erin zo zie je maar hoe verschillend een thema eruit kan zien.

    liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Wat een prachtige kaart, super ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Janneke,
    wat een prachtige kaart je kan blijven kijken naar al dat mooi's die er op te zien is
    De film heb ik ook nog eens bekeken tussen Kerst en nieuwjaar een echte klassieker
    fijne zondag liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janneke . Prachtig deze kaart en wat staan er veel leuk details op Geweldig! super gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Janneke!
    Al zingend freubelen dat is nog eens echt genieten!!!! Wat een klassieker hè de Sound of Music ik zal maar niet zeggen hoe vaak ik die heb gezien, hihi ieder jaar draai ik de dvd wel een keer! Toen ik 12 was ging ik samen met mijn moeder en zus voor het eerst naar de bioscoop naar de Sound of music....geweldig, dat blijft je altijd bij.
    Nu maar eens zeggen wat een schitterende kaart je hebt gemaakt voor de challenge van WLVC. Zo leuk hoe de muziek rol er boven uit steekt en al die muziek noten groot en klein ook op het plaatje en een prachtige bloemenzee, ik vind het weer schitterend!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi janneke
    een prachtige kaart met al die mooie dingen erop en zo gaaf verwerkt helemaal geweldig!
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart, ik ga proberen weer mee te doen.
    Enne om je even jaloers te maken ik ga over 1,5 week naar de musical de Sound of Music.....lekker genieten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Onwijs mooi gemaakt Janneke!!
    Het is weer helemaal af en ik zit de foto's weer allemaal drie keer te bekijken, haha. Een feestje om te zien!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha die Janneke,
    ik vind je voorbeeldkaart helemaal leuk! Thema muziek is voor veel gelegenheden handig. En er is veel te zien op je kaart! Vind ik altijd zo knap....Ik vind het vaak ook zo jammer om mooi papier te bedekken met van alles. Tja, stom misschien. Mijn week begint morgen met een vrije dag...heerlijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Janneke,
    wat een gave, muzikale kaart, leuk het plaatje , de mal, de sleutel uit muziekpapier gestanst, echt boordevol met leuke details,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hihihihi...ik zie je al swingen!
    Leuk om zo even je verhaaltje te lezen "achter" de kaart!
    die muziek plaatjes van Syta zijn gaaf he!
    Hij is echt prachtig!
    Fijne avond!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige muzikale kaart zoveel leuks op te zien super ...
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, ontzettend gaaf Janneke!!!!! Prachtige kleuren en details. Je blijft er naar kijken, zoveel moois op te zien. Geweldig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig is je muzikale kaart Janneke! Zoveel mooie details zijn erop te zien met als blikvanger de viool.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart maakte je, Janneke. Ja, de Sound of Music is favoriet bij veel mensen denk ik. Ik kan ook bijna alles meezingen en doe dat ook regelmatig. En inderdaad hardop als er niemand thuis is. Herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prqchtige kaart Janneke. En wat herklenbaar je verhaal. Heerlijke film en de muziek evenzo. Ik zal alleen maar niet meezingen, dat mocht ik op school al niet. De wijs he? Ik hou me maar bij t kaarten maken.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Janneke,

    Wat een mooie kaart. Kan me voorstellen dat je erdoor in de sfeer van de Sound of music raakt. 't Ja die blijft gewoon altijd leuk. Ik betrap mezelf er ook weleens op dat ik die liedjes aan het zingen ben onder het knutselen. Echt een heerlijk sfeertje, waar je wel een beetje vrolijk van moet worden. Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha Janneke,

    Die film is ook 1 van mijn favorieten! Dat soort films heb je niet veel en toch houd ik meer van zulke films dan van die van nu. De sfeer enzo... Wat een prachtig, muzikaal kaartje heb je gemaakt! Hele mooie, warme kleuren heb je gebruikt. Het papier en de accentjes passen mooi bij het plaatje.

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super gave kaart Janneke .
    Prachtig de muziek rol en viool .
    Heel mooi alles bij elkaar .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen