woensdag 14 januari 2015

Verjaardagskaart met vlaggetjes

Ter info... Voor de reminderkaart van het WLVC scrol je naar beneden!


Twee blogberichten op één dag... Hoe gezellig is dat??

Na een blogpauze van een maand start er vandaag weer een nieuwe challenge bij het Scr@p-Cards Challenge-blog.
We willen graag een verjaardagskaart zien met vlaggetjes... Niet zo moeilijk toch??




En vandaag is het dubbel feest omdat ons DT maatje GERIE  jarig is!!
HIEP HIEP HOERA...
Dus hebben wij de slingers en ballonnen uit de kast gehaald en voor haar opgehangen ;-)




Op pinterest kwam ik deze afbeelding tegen met dit lieve hertje ....
 
De basis voor deze kaart is de DDBD Dutch Shape Art Label , daarop het MD pretty papersbloc  "Eline's Fresh Flowers ,  Flags LR 0329,  Madelief CR 1272, Balloon PP1401Hoera COL 1348

En omdat het vandaag feest is mogen jullie het plaatje mee nemen!!




Er is weer een mooie prijs te winnen en die wordt deze keer gesponsord door:
Hobbyshop Agnes


https://www.hobbyshopagnes.com/nl/
 
 
Komen jullie gezellig even HIER langs om ook de andere kaarten van het DT te bewonderen??
 
Groetjes Janneke
 
                                                                                                                                                                
 
 
Deze kaart doet mee met de volgende challenge:                       
 
Cards2Create  -  verjaardagskaart                            
 
Scrapping4fun challenge -  Happy Birthday       
 
Hobby-nu   -  Verjaardagskaart       
 

19 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met eenlief plaatje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Janneke ik zie dat ik de eerste ben,je hebt een prachtig kaartje gemaakt,lekker vrolijk van kleur.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag voor de jarige Gerie! Ik heb zojuist een kaartje voor haar geplaatst met een beetje een "vreemde" slinger dus ga gezellig mee doen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie vrolijke kaart
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janneke,
    wat een schatje heel mooi en lief kaartje
    heel veel liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieffie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige kaart!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke prachtig. Wat lekker vrolijk heb je dit gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk en super vrolijk! Waar is dat feestje.....??!! ;-)
    Ook een heel leuk en weer totaal ander inspiratie voorbeeld, doe je goed!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo lekker vrolijk is deze tag Janneke! Je zou zin krijgen in de lente.... terwijl het nu winter...eh...herfst is ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke tag in die lieve kleurtjes. Daar word je toch vanzelf blij van Janneke...ik wel hoor :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Janneke,
    Vind hem helemaal geweldig mooi. Prachtig vrolijk van kleur. Een heel leuk plaatje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Janneke,
    wat een lief en leuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt zeg! En vlaggetjes op ene verjaardagskaart is niet moeilijk, dus wie weet...
    Nu even kijken of ik je andere berichtje al gezien had.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje heb je gemaakt. Lekker vrolijk van kleur en zo'n schattig plaatje.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig kaartje Janneke....lief, vrolijk...gezellig om zoiets te krijgen. Heel leuk.
    XXX Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik weet het Janneke, ik ben aan de late kant maar heb goede reden dit keer, hihi En je kaartje had ik al bewonderd hè! Ik zie nu zelfs dat ik de sponsor ben vergeten te melden op mijn blog...oeps...! Nou dat moet me me door mijn verjaardag maar vergeven worden!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke vrolijke kaart, wat een leuk hertje heb je gevonden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card love all the detail
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thank you so much from me too.
    Your card is amazing and i hope we see you again at Scrapping4Fun Challenges. Have a great Evening.
    Hugs Sandra DT

    BeantwoordenVerwijderen